ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ГРУПИ КОМПАНІЙ FOZZY GROUP


2015


 
- Мережа «Сільпо» отримала перемогу у кількох номінаціях національної премії Retail Awards 2015 «Вибір споживача»: «Мережа супермаркетів Києва», «Мережа супермаркетів Львова», «Мережа супермаркетів України». Le Silpo – перемогу у номінації «Мережа делікатес-маркетів Києва»

- З’явилася  нова послуга у мережі «Сільпо»: можливість поповнення рахунку мобільних телефонів прямо на касах супермаркетів
- Запуск нового проекту – спеціальна пропозиція мобільного зв'язку Yezzz! для гостей торгової мережі «Сільпо»
- Збільшилася аудиторія постійних гостей програми «Власний Рахунок» до 4,67 млн. домогосподарств, що становить понад 11 млн. учасників
- Продукція Ніжинського консервного заводу постачається на закордонні ринки і представлена вже у 12 країна.
- Розширення торговельних мереж: «Сільпо» – до 273 супермаркетів, «Фора» – до 239 магазинів, Fozzy Cash & Carry – до 10 гіпермаркетів
- Збільшення кількості постачальників по всьому світу до 740 компаній-виробників
- Збільшився портфель власних торгових марок до 14 брендів
- Fozzy Group стала переможцем у 4-х номінаціях національної премії Private Label 2015: «Кращий проект Private Label 2015», «Впізнаваність торгової марки», «Внесок в розвиток товарної категорії», «Краща команда ВТМ 2015 серед продуктових мереж»
- Розширення асортименту «Лавки Традицій» від 30 місцевих господарств

2014

- Мережа «Сільпо» отримала перемогу у двох номінаціях Національної премії у сфері роздрібної торгівлі Retail Awards – 2014 «Вибір споживача»
- Ніжинський консервний завод  відзначений як один з кращих аграрних підприємств України на щорічній церемонії нагородження «Аграрна Еліта України 2014»
- Розширення мережі «Сільпо» до 248 супермаркетів
- Розширення мережі «Фора» до 218 магазинів
- Розширення лінійки товарів власних торгових марок до 2350 найменувань продукції у 380 категоріях
- Збільшення кількості постачальників по всьому світу до 580 компаній-виробників
- Заснування стипендіальної студентської програми «Амбасадор» в мережі «Сільпо»
- Лабораторія контролю якості Fozzy Group, заснована у квітні 2014 року, отримала атестацію державного зразка
- Заснування власної мережі туристичних агенцій «Сільпо Вояж»

2013

- ТМ «Премія» розпочала випускати продукцію дитячої серії (для дітей віком 5-12 років) під назвою «Рікі Тікі»
- В торгових мережах Fozzy Group введено в продаж ВТМ Z Alco Energy Drink
- ВТМ Fozzy Group стали переможцями в 3-х номінаціях Національної премії «Власна торгова марка 2013»: «Впізнаваність торгової марки», «Внесок у розвиток категорії», «Інновація року»
- Відкриття делікатес-маркету Le Silpo в Києві
- Відкриття 7 супермаркетів «Сільпо»: Івано-Франківськ, Київ, Мелітополь, Миколаїв, Суми, Харків, Черкаси

2012

- Розширення мережі «Сільпо» до 237 супермаркетів
- Відкриття двох преміальних супермаркетів Le Silpo у Харкові та Дніпропетровську
- Розширення мережі «Фора» до 159 магазинів біля дому
- Відкриття двох гіпермаркетів Fozzy Cash&Carry
- Запуск власної торгової марки Premiya Wine Club
- Впровадження послуги «Скарбничка» для учасників «Власного Рахунку»
- Торгова марка «Ніжин» отримала 8 нагород міжнародного конкурсу «Продукт Року — 2012», що проводився в рамках 19-ї міжнародної виставки продуктів харчування, напоїв і сировини для їх виробництва «Продекспо — 2012»

2011

- Розширення мережі «Сільпо» до 219 супермаркетів, мережа стала першою в Україні за загальнонаціональним охопленням 
- Запуск власної торгової марки EXTRA! для мережі Fozzy Cash&Carry 
- Розширення мережі rіngoo до 345 торговельних точок 
- Створення конкурсу Premіya Desіgn Awards
- ТМ «Ніжин» здобула 4 нагороди в конкурсі «Продукт року 2011»
- Відкритий 23-ій фарммаркет «Біла ромашка» і перший в Україні «Центр здоров'я шкіри» на території фарммаркета

2010

- Власні торгові марки Fozzy Group перемогли в трьох номінаціях Національної премії Prіvate Label 2010
- Створено спеціальний інтернет-сервіс для учасників програми «Власний Рахунок».
- Відкрито ресторан «Диван»
- У мережі «Біла ромашка» запроваджена програма лояльності «Власний Рахунок», відкрито фітобар. Відкрились фарммаркети у Борисполі, Севастополі, а також найбільший за розміром торгової площі фарммаркет у с. Ходосівка

2009

- Створено єдиний департамент якості Fozzy Group, у торговельних мережах групи компаній суворішим став контроль якості продуктів харчування
- Запуск власної торгової марки «Повна чарка»
- Fozzy Group увійшла в короткий список World Retaіl Award
- Рекламна кампанія «Ціна тижня» здобула бронзову Effіe
- ТМ «Премія» визнано найупізнаванішою власною торговою маркою України
- Відкрито ресторан La Bodeguіta del Medіo за франшизою Республіки Куби
- Відкрито ресторан «Старомак»
- Розпочато переформатування аптек та аптечних кіосків «Будь Здоровий» у фарммаркети «Біла ромашка». Мережа «Біла ромашка» відкрила 4-ий фарммаркет

2008

- Розширення мережі «Сільпо» до 149 супермаркетів
- Відкриття в Києві першого магазину біля дому «Фора» з оновленим дизайном
- Відкриття в Києві першого фармацевтичного супермаркету «Біла ромашка»
- Запуск власної торгової марки «Повна чаша»

2007

- Розширення мережі «Сільпо» до 143 супермаркетів, мережі «Фора» — до 79 магазинів
- Відкриття четвертого гіпермаркету Fozzy Cash&Carry
- Запуск програми «Власний Рахунок» для постійних покупців мережі «Сільпо»
- Заснування компанії Garage Mobіle Group
- Придбання торговельної мережі «Бумі-маркет»
- Укладення договору про співпрацю з торговельною мережею «Кит» у Запоріжжі
- Укладення угоди з «Дельта Банком» про надання фінансових послуг на території мереж «Сільпо», «Фора», Fozzy Cash&Carry

2006

- Розширення мережі «Сільпо» до 105 супермаркетів, мережі «Фора» — до 55 магазинів 
- Запуск власної торгової марки «Премія» в мережах «Сільпо», «Фора», Fozzy Cash&Carry 
- Відкриття інтернет-магазину «GONZA — магазин самохід»

2005

- Відкриття нових 29 супермаркетів «Сільпо» в різних містах України 
- Збільшення кількості магазинів «Фора» на 22 торговельних об’єкти 
- Відкриття третього гіпермаркету Fozzy Cash&Carry під Києвом
- Придбання Малинського м’ясного комбінату (ТОВ «РУТА»)
- Відкриття чеської ресторації «У Хромого Пола»
- Створення ТМ Otto Shtekker
- Запуск проекту «Гаряча лінія» в мережі «Сільпо» (тел.: 0 800 301-707)
- Реалізація проекту з виробництва й продажу готових страв і напівфабрикатів у мережі супермаркетів «Сільпо»
- Реалізація проекту з відкриття французьких пекарень у магазинах торговельних мереж.
- Перехід групи компаній на програмне рішення SAP
- Укладення договору про стратегічне партнерство з компанією УВК («Українські вантажні кур’єри»)

2003–2004

- Придбання мережі «Дніпрянка», початок переформатування в магазини біля дому «Фора»
- Дальше розширення мереж «Сільпо» і «Фора»: до кінця 2004 року відкрито 53 супермаркети «Сільпо», 18 магазинів «Фора»
- Придбання кондитерської фабрики ім. Енгельса

2002

- Розширення мережі «Сiльпо» до 22 магазинів, Fozzy Сash&Carry – до двох
- Відкриття мережі аптек «Будь здоровий», заснування мережі «Фора» (2 магазини)

2001

- Відкриття п’яти супермаркетів «Сільпо» у Києві, розвиток торговельних мереж у Києві, Ніжині, Дніпропетровську й Хмельницькому 

- Запуск проекту комунального сервісу «Еко-сервіс Україна»

2000

- Перетворення в групу компаній, розвиток напряму роздрібної торгівлі, виробництво продуктів харчування
- Придбання 99,53% акцій ЗАТ «Ніжинський консервний комбінат» - Придбання 41,73% акцій «Київської компанії оптових ринків»

1998–1999

- Розвиток торговельного напряму: оптова торгівля, дистрибуція продукції найбільших виробників
- Збільшення кількості постійних постачальників до 3 000, які пропонують понад 15 000 різних торговельних марок продуктів харчування
- Заснування мережі «Сільпо»

1997

- Заснування Fozzy Group. Відкриття першого Fozzy Cash&Carry в Києві.