СТАЛИЙ РОЗВИТОК

 Сталий розвиток Fozzy Group

Група компаній Fozzy Group прагне вести бізнес з повагою до суспільства і планети. У мережах «Сільпо» і «Фора» запроваджені ініціативи, які допомагають зробити цей світ трішки кращим. Наші проєкти працюють для довкілля, для співробітників, для Гостей і для партнерів.


ДЛЯ ДОВКІЛЛЯ

Зелений магазин

У мережі «Сільпо» відкрився супермаркет «Сільпо Re Cycling», побудований за останніми «зеленими» технологіями. Це перший супермаркет мережі, в якому виробляється енергія з відновлюваних джерел. До будівництва супермаркету були залучені кредитні кошти від Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках підтримки екологічно свідомого бізнесу.

Екологічний шопінг

У магазинах мереж «Фора» і «Сільпо» ми спонукаємо Гостей зменшити споживання пластику. Ми ввели в асортимент шопери і торбинки для товарів. У супермаркетах «Сільпо» ми пропонуємо альтернативні способи купити овочі і фрукти без пакету. У Le Silpo та деяких «Сільпо» ми перейшли на паперове пакування замість пластикового. Як альтернативу пластику ми пропонуємо пакети з крохмалю, які можна компостувати.

Сортування вторсировини

У супермаркетах «Сільпо» співробітники проводять роздільний збір відходів. Наші співробітники сортують вторсировину за вітринами торгового залу, у кухні, коридорі, у цехах та на рампі прийому товару. Ми відсортовуємо метал, макулатуру, скло, пластик. Крім того, замість звичайних смітників у торгових залах чи біля входу в магазини ми поставили смітники для роздільного збору.

Silpo Recycling

9 станцій Silpo Recycling працюють у Києві, Харкові, Дніпрі, Львові, Одесі, Запоріжжі. На станції можна здати папір, пластик, метал і скло, які підлягають вторинній переробці. Нещодавно, на деяких станціях ми почали пілотний проєкт зі збору скла як оборотної тари. Таке повторне використання пляшок дозволяє ще краще допомогти планеті. За кожний кілограм макулатури, пластика чи металу гостям нараховуються еко-бали, якщо вони є учасниками програми «Власний Рахунок».

Зелений офіс

Усі офісні приміщення группи облаштовані за принципом зеленого офісу: ми використовуємо LED-освітлення, скорочуємо обсяги використання паперу, повністю відмовилися від одноразового посуду, усі відходи обов’язково збираються роздільно.

Енергозберігаючі технології

Усі магазини торгових мереж групи для освітлення використовують LED-лампи. Ми модернізуємо холодильне торгове обладнання, щоб зменшити втрати холоду – встановлюємо холодильні шафи із дверцятами замість відкритої полиці. Також ми використовуємо тепло, яке віддає холодильне обладнання, для нагріву води на технічні потреби магазину.


ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ

Ми дбаємо про співробітників і пропонуємо їм захищене середовище на роботі. Кожний співробітник після проходження випробувального терміну отримує медичне страхування від компанії, а також страхування життя.

Для співробітників «Сільпо» і «Фора» впроваджені проєкти зворотного зв’язку «Відкрита лінія» і «Лінія довіри», що дають можливість залишити звернення, запитання чи скаргу телефоном або через електронну пошту.

Усі працівники мережі можуть ділитися ідеями, як зробити нашу компанію більш екологічною. Для цього ми впровадили окрему категорію ініціатив на платформі «Фонтан ідей». («Фонтан ідей» -- це ініціатива, за якою абсолютно усі співробітники можуть запропонувати свої рішення щодо ведення бізнесу.)


ДЛЯ ГОСТЕЙ

Заправки для електромобілів

«Фора» встановлює на паркувальних майданчиках своїх магазинів зарядні пристрої для електромобілів. Наразі вже працює 41 ЕЗС біля магазинів. Більшість зарядних пристроїв встановлені на міжміських трасах. Таке розташування станцій спрощує можливість подорожей електромобілем на далекі відстані. На парковці «Сільпо Re Cycling» також встановлена станція для зарядки електромобілів.

Здорове харчування

У «Сільпо» ми ввели в асортимент продукти для здорового харчування і виокремили їх на спеціальниз поличках чи стендах. Ми знаходимо унікальні продукти, які максимально корисні, безпечні, не викликають алергії та інших негараздів із самопочуттям.

Бали на благодійність

У додатку «Сільпо» Гості можуть перерахувати свої бали на підтримку дітей, сім’ї яких опинилися за межею бідності.

Якість продукції

У торговельних мережах Fozzy Group впроваджена окрема служба контролю якості продукції — спеціальний департамент якості, який займається системною роботою з постачальниками, розробкою внутрішніх процедур і стандартів компанії. Завдяки цьому департаменту система контролю якості набула безкомпромісного і систематизованого характеру. У такий спосіб Група компаній робить усе можливе для того, щоб пропонувати гостям товари гарантованої якості, максимально відповідні їхнім очікуванням.


ДЛЯ ПАРТНЕРІВ

«Лавка традицій» — це проєкт підтримки маленьких українських виробників. Ми знаходимо фермерські продукти по всій країні, щоб жителі міст могли їх купити у своїх «Сільпо».

Окремо відкрита школа «Лавки Традицій» — «Фудпросвіта» — для тих, хто мріє про власну маленьку гастросправу. Або вже її має, але хоче підтягнути навички гастробізнесмена. Ми навчаємо у трьох різних форматах: офлайн-курс, онлайн-курс та мітапи раз на місяць для поглиблених знань (у 2020 і 2021 році діють карантинні обмеження).