Fozzy Group збільшила оборот торгових мереж на 25% 29.05.2013

У 2012 році оборот торгових мереж групи компаній Fozzy Group виріс майже на 25% у порівнянні з 2011 роком і склав більше 26,3 млрд. грн. Торік, як і в попередні роки, група компаній зберегла фокус на підтримці і забезпеченні якості послуг і товарів у торгових мережах, а також наданні кращої асортиментної пропозиції своїм покупцям.

Протягом року був відкритий 41 новий магазин трьох торгових мереж групи: 18 супермаркетів «Сільпо», у тому числі два преміальних – Le Silpo, 2 оптових гіпермаркети Fozzy Cash&Carry і 21 магазин біля дому «Фора». На кінець 2012 року для покупців працювали 417 торгових об'єктів: 237 «Сільпо», 7 Fozzy Cash&Carry і 173 «Фора».

Власні торгові марки Fozzy Group склали майже 10% від загального обороту групи. У вересні 2012 р. була представлена нова торгова марка – Premiya Wine Club (PWC) – імпортні вина за доступною ціною. Першою на полицях з'явилася лінійка чотирьох видів французького вина. Всього ж за 2012 рік було випущено 650 нових товарів під торговими марками «Премія», EXTRA!, Premiya Select, PWC, Zonk, Instinct, «Повна Чаша» і «Повна Чарка». На сьогодні група компаній випускає близько 2150 товарів під 10-ма власними торговими марками – це на 43% більше, ніж у 2011 році.

У торговій мережі «Сільпо» продовжує розвиватися програма для постійних покупців – «Власний Рахунок». Її аудиторія за 2012 рік зросла на 300 тис. учасників і на початок цього року склала 3,4 млн. домогосподарств. Для них за минулий рік мережа надала винагороди на 163 млн. грн. Крім цього, «Власний Рахунок» пропонує додаткові не матеріальні переваги – онлайн списки покупок, перевірка завантаженості кас в магазинах, а в 2012 році була впроваджена послуга «Скарбничка», яка дозволяє покупцям економити час під час розрахунку на касах. Також в 2012 році була вдосконалена система видачі карт «Власного Рахунку» – тепер картку можна отримати на касі супермаркету і не чекати її поштою. «Власний Рахунок» продовжує бути практично основою для категорійного менеджменту торгової мережі – виходячи з даних формується асортиментна і акційна політика кожного супермаркету «Сільпо».

Fozzy Group продовжила розвивати пропозиція товарів для покупців торговельних мереж. Орієнтуючись на споживачів з різним рівнем витрат, в мережах «Сільпо», Fozzy Cash&Carry і «Фора» пропонують оптимальний вибір продукції в різних цінових сегментах – від економічного до преміального. Важливою частиною асортиментної політики є забезпечення товарів українських та іноземних виробників. На полицях у мережах є товари місцевих постачальників, а також продукти з усього світу. Завдяки розвитку напряму «Власний імпорт без посередників» збільшується асортимент ексклюзивних для українського ринку товарів – на сьогодні група співпрацює з майже 200-ми виробниками з більш ніж 40 країн. При цьому відсутність посередників і прямі контракти з виробниками гарантують, що на полицях будуть представлені свіжі продукти за оптимальною для України ціною.

Особливу увагу, як і в попередні роки, група приділяла якості товарів. При укладенні контрактів з постачальниками – головним є саме це питання. Контроль якості включає перевірку і дотримання норм зберігання і перевезення на всіх етапах логістики – надходження і зберігання в розподільних центрах, транспортування, зберігання і ротація в магазині. Нагадаємо, що якість і безпеку товарів, а також дотримання термінів придатності додатково контролюється спеціальним підрозділом Fozzy Group – Департаментом якості, який є незалежною структурною одиницею групи компаній з 2008 року і стежить за виконанням вимог до якості продуктів у всіх торгових мережах.

У поточному році група компаній Fozzy Group продовжує розвивати торгові мережі «Сільпо», Fozzy Cash&Carry і «Фора», впроваджуючи удосконалення в операційних процесах, пропонуючи нові сервіси і забезпечуючи якість товарів і послуг.

Архів новин