2022
- У перші місяці повномасштабного вторгнення понад 30 супермаркетів «Сільпо» призупинили і потім відновили роботу у Києві та Київській області, Харкові, Чернігові, Сумах
- Упродовж року вдалося відновити після руйнувань 17 супермаркетів «Сільпо», 28 магазинів «Фора» та 7 маркетів Thrash! ТРАШ!
- У травні відновили виробництво хліба, кондитерських виробів і обсмажування кави у Ворзелі Київської області
- 18 супермаркетів «Сільпо» та один магазин Thrash! ТРАШ! зупинили роботу на сході та півдні від початку окупації. Доступу до цих магазинів немає. Деякі з них фізично знищені
- Змушені були закрити розподільчий центр у Харкові з міркувань безпеки. У березні російська ракета влучила у розподільчий центр Квітневе. На складі замороженої продукції було знищено 10 000 палет товару на суму 542 млн грн
- За рік повномасштабного вторгнення домовилися з нашими іноземними партнерами про постачання 1 404,1 тонни гуманітарної допомоги, яку в партнерстві з Мінсоцполітики та благодійним фондом за власний кошт завезли в Україну і роздали безкоштовно Гостям у 105 населених пунктах, а також на 127 благодійних фондів. Донорами стали 134 компанії з 23 країн
- У червні ворожа ракета знищила торговельний центр та супермаркет «Сільпо» у Кременчуці
- У листопаді-грудні відновили роботу двох супермаркетів «Сільпо» та магазину Thrash! ТРАШ! у Херсоні після деокупації міста
- З початку масованих ракетних обстрілів «Сільпо» запустив масштабну програму підготовки до роботи в умовах блекауту. Усі «Сільпо» обладнані дизельними генераторами та старлінками
- У липні Fozzy Group запустила LOKO - новий український фудтех стартап, який надає послугу швидкої доставки продуктів та страв для Гостей у Києві
- У 2022-му відкрили 8 нових «Сільпо» запланованих та профінансованих ще до повномасштабного вторгнення
2021
- Мережа «Сільпо» продовжила розвиватися в напрямку створення дизайнерських супермаркетів. Відкрито 57 нових супермаркети, з них 35 дизайнерські, ще 4 магазини отримали власний тематичний дизайн. Усього мережа зросла до 333 магазинів
- Найбільший дизайнерський «Сільпо» відкрито у ТРЦ Respublika Park у Києві у бразильському стилі. Його площа понад 4800 кв.м.
- Три «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2021 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine («Всесвіт маленького принца» у Щасливому Київської обл., «Сільпо» Diner в Одесі та RE CYCLING у Софіївській Борщагівці)
- «Сільпо» став представником італійської гастрономії в Україні. Мережа стала партнером Агентства зовнішньої торгівлі Італії (ІСЕ) з популяризації аутентичних італійських продуктів в Україні
- Програма лояльності «Власний Рахунок» стала повністю цифровою
- «Лавка традицій» приєдналася до міжнародного руху Slow Food – ініціатива, що виступає за усвідомлене споживання, збереження місцевих продуктів та традиційної їжі
- Планова та швидка доставка продуктів від «Сільпо» охопила понад 55 міст
- У листопаді «Сільпо» запустила власне in-store радіо, щодня його слухає більш ніж мільйон людей по всій країні
- «Сільпо» здобула три нагороди у конкурсі найкращих ритейл-дизайнів Retail Design Awards 2021, організованому виданням Retailers
- Мережа супермаркетів «Сільпо» увійшла до переліку найкращих роботодавців України 2021 року за версією журналу «Фокус»
- Торговельна мережа «Фора» у 2021-му році наростила мережу зручних магазинів біля дому до 277. Відкрито 14 нових магазинів у 9 населених пунктах
- Продовжує активно зростати мережа магазинів формату super цін THRASH! ТРАШ! У 2021 році відкрито 31 новий магазин, загальна кількість торговельних обєктів зросла до 88.
- У березні Fozzy Group відкрила розподільчий центр у Львові. Це перший РЦ групи на заході України та шостий у країні. Площа львівського РЦ — 20 058 кв. м. Потужності дають змогу відвантажувати 1200 палет за добу.
- Fozzy Group запустила мережу спортклубів APOLLO NEXT. Відкрито три спортивних простори у Києві
- У вересні Fozzy Group першою в Україні запустила повністю роботизовану складську зону у розподільчому центрі у с. Квітневе (Київська обл.)
- У Fozzy Group відкрито R&D-центр штучного інтелекту й інновацій «Лабораторія Зі». Центр створено в структурі TemaBit — ІТ-розробника групи компаній
- Fozzy Group стала переможцем премії від Європейського Банку Реконструкції та Розвитку група компанії - Sustainability Awards в категорії «Найкраща екологічна та соціальна практика».
- «Дзяо-бар» переміг у головній туристичній премії Ukraine Tourism Awards – 2021 у номінації - «Доступний туризм. Комфортна ресторація»
- ресторан Positano отримав відзнаку від авторитетного італійського ресторанного гіда Gambero Rosso
- «Академія смаку», «Лавка традицій», ресторан Positano та наш улюблений бренд-шеф Марко Черветті отримали лідерство одразу в чотирьох номінаціях конкурсу Kyiv Food Travel Awards-2021
2020
- У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Сільпо» увійшли в Europe’s Finest Store – перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine (у стилі Ван Гог, у стилі світ Мавки та муркотиковий - всі у Києві)
- Відкрито 20 нових магазинів «Сільпо» - 2 у Дніпрі, 6 у Києві, 2 у Київській області, 1 у Миколаєві, 1 у Вінниці, 3 у Львові, 1 у Львівській області, 1 у Житомирі, 1 у Одесі, 1 у Рівному та 1 у Херсоні. Усього мережа зросла до 276 магазинів
- Мережа «Сільпо» виділила 100 мільйонів гривень на боротьбу з коронавірусом
- «Сільпо» запустила послугу онлайн-замовлення на сайті shop.silpo.ua та самовивозу. В асортименті доступних до онлайн-замовлення і самовивозу товарів близько 2000 позицій
- У «Сільпо» запущено власну доставку товарів, починаючи з міст, в яких найменше розвинені кур'єрські служби
- Магазини «Фора» запустили послугу онлайн-замовлення та доставлення у Києві та області
- ЄБРР надав Fozzy Group кредит $60 млн на розширення роздрібного напрямку, на відкриття нових магазинів та запровадження стандартів «зеленої» роздрібної торгівлі. У листопаді у Софіївській Борщагівці відкрито перший «зелений» супермаркет, в якому виробляється енергія з відновлюваних джерел
- Міжнародний путівник Big 7 Travel назвав київський ресторан Positano піцерією №23 в Європі.
- За даними дослідження «Рейтинг роботодавців України 2019/2020» міжнародного кадрового порталу grc.ua, проведеного серед більш як 450 компаній-учасників, мережа супермаркетів «Сільпо» увійшла в топ-20 роботодавців України 2019/2020.
- З 1 серпня 2020 року у «Сільпо» та «Форі» запущено сервіс зняття готівки на касах. Послуга доступна держателям карток різних банків у всіх торгових точках мережі
- «Cільпо» запустила систему самостійного сканування та купівлі товарів «Вільнокаса» (scan&go). Доступ до послуги отримали постійні гості «Сільпо», що є учасниками програми «Власний Рахунок»
- Кількість унікальних користувачів мобільного додатку "Сільпо" збільшилася до 1 500 000
- Мережа «Сільпо» стала переможцем у трьох номінаціях конкурсу RAU Awards-2020 від Асоціації ритейлерів України. Серед нагород: «Супермаркет року в FMCG», «Кращий інноваційний ритейлер» і особливий приз «Персона року в ритейлі», яку отримав віцепрезидент із розвитку Fozzy Group Андрій Шутко.
2019
- Мережа супермаркетів "Сільпо" продовжила розвиватися в напрямку створення дизайнерських супермаркетів. Відкрито 23 нових супермаркети, ще 5 магазинів були оновлені і отримали власний тематичний дизайн. Усього мережа зросла до 258 магазинів
- У листопаді відкрито найбільший дизайнерський супермаркет "Сільпо" торговою площею 5766 кв. м в найбільшому ТРЦ Києва - BlockBuster Mall. Магазин оформлений в стилі анімаційного фільму "Мавка. Лісова пісня" - як результат творчої колаборації з українською студією Animagrad (FILM.UA Group).
- У ТРЦ River Mall "Сільпо" відкрився у новому стилі - яхт-клуб
- Три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine (супермаркети у стилі "Стімпанк" у Вишгороді Київської області, "Дикий Захід" у Стоянці Київської області та космічний у Харкові
- «Сільпо» - переможець у чотирьох номінаціях премії Retail Awards 2019 «Вибір споживача»
- Fozzy Group активно розвивала в 2019 році інноваційні проекти цифровий трансформації і діджіталізаціі. Зокрема: мобільні додатки та каси самообслуговування
- Кількість унікальних користувачів мобільного додатку "Сільпо" збільшилася майже до 900 000
- «Сільпо» тричі визнано найінноваційнішим ритейлером в Україні у 2019 році (за версіями дослідження Mind Innovation Index 2019 разом із KMPG, видання «Власть денег» та журналу «ТОП-100» і Delo.ua)
- Вперше в історії Flos Olei нагороду The Chef of the Year отримав шеф-кухар, що працює в Україні, а саме бренд-шеф ресторанних проєктів Fozzy Group Марко Черветті. Звання «Ресторан 2020 року» від Flos Olei також отримали київські кафе Positano і Le Grill
- Онлайн-гід 50 Top Pizza включив у перелік найкращих піцерій Європи київський ресторан неаполітанської кухні Positano
2018
- мережа «Сільпо» – переможець у 4-х номінаціях премії Retail Awards – 2018 «Вибір споживача»: найкраща мережа супермаркетів України, а також Києва, Одеси, Львова
- у рейтингу «ТОП-200 кращих роботодавців України», складеному офіційним виданням Державної фіскальної служби «Вісник. Рейтинги», до ТОП-20 потрапили три компанії Fozzy Group: мережі «Сільпо» (посіла 4-те місце), «Фора» і Fozzy
- Банк «Восток» увійшов в ТОП-5 кращих банків для фізичних осіб за даними Проекту Української міжбанківської Асоціації членів платіжних систем (ЕМА) «#Явний_покупець»
- спільно з ГО «Україна без сміття» відкрито 3 станції прийому вторсировини #silporecycling
- запущено мобільний додаток «Сільпо», а також спільно з банком «Восток» та Mastercard – можливість оплачувати ним покупки завдяки QR-коду та функції Masterpass
- старт роботи інноваційного поштово-логістичного оператора Justin, відділення якого розташовані вже у 500 магазинах та торгових центрах
- відкрито 2 нових ресторани у Києві: Escobar та Who & Why. Drinkery
- придбано ТОВ «Білорусь» (вирощування зернових культур)
2017
- мережа «Сільпо» перемогла в номінації «Кращий проект PrivateLabel року», щорічна Національна бізнес-премія 2017
- завдяки співпраці «Сільпо», Mastercard і «Банк Восток» в Україні впроваджений унікальний сервіс ‒ платіжні картки для програми «Власний Рахунок»
- в рамках міжнародної виставки продуктів харчування та напоїв WorldFood Ukraine отримані золоті нагороди для продукції ТМ «Ніжин» та ТМ «Грінвіль» в номінаціях «Вегетаріанські продукти», «Консервовані овочі та фрукти»
- впроваджена нова лінійка рибної продукції ТМ Skadi (ТОВ «Вогні Гестії»)
2016
- запущена торговельна мережа формату hard discounter (дискаунтер) thrash! («ТРАШ!»). На сьогодні працює 38 магазинів у 17 містах
2015
- придбання ОАО «Сумирибгоз» – підприємство з вирощування риби та рибопосадкового матеріалу та ТОВ «Агро-Альянс Закарпаття» (вирощування ранніх овочів)
- запуск віртуального оператора мобільного зв'язку Yezzz! – спеціальної пропозиції для гостей торгівельної мережі «Сільпо»
2014
- лабораторія контролю якості Fozzy Group, заснована в квітні 2014 року, отримала атестацію державного зразка
- придбання мережі «Буланжері», оновлення в форматі хлібної майстерні «Буланжері Артисан» (сьогодні працює 2 заклади в Києві)
- відкриття власної мережі туристичних агенцій «Сільпо Вояж» (сьогодні мережа складається з 8 точок продажу в 3 містах України)
2012
- заснування мережі Le Silpo, відкриття 2х делікатес-маркетів у Дніпрі та Харкові (сьогодні працює 4 делікатес-маркета, включаючи Київ і Одесу)
- в структурі ТОВ «ВКФ «Варто» додалось ще одне підприємство – ТОВ «Джерело Плюс»
2008
- відкриття фармацевтичних супермаркетів під торговельною маркою «Біла ромашка» (сьогодні діє 27 об’єктів в різних регіонах України)
2007
- придбання торгівельної мережі «Бумі-маркет» (розширення мережі магазинів «Фора»)
- запуск програми «Власний Рахунок» для постійних гостей мережі «Сільпо» (на сьогодні більше 5,24 млн. домогосподарств приєдналися до програми, а також впроваджений спеціальний інтернет-сервіс для учасників «Власного Рахунку»
- заснування компанії Garage Mobile Group (сьогодні торговельно-роздрібна мережа ringoo представлена 119 торговельними об'єктами в 21 регіоні України)
2006
- запуск власних торговельних марок «Премія» і «Повна чаша» в торговельних мережах Fozzy Group. Сьогодні в торговельних мережах Групи впроваджено 14 ВТМ різних товарних категорій
- придбання птахофабрики ТОВ «ВКФ «Варто», мережі супермаркетів «Рорус» (м. Одеса, м. Херсон – 14 магазинів для мережі «Сільпо»)
2003–2005
- придбання кондитерскої фабрики ім. Ф. Енгельса, Малинского м’ясного комбінату (ТОВ «Рута»), мережі «Дніпрянка» (початок переформатування в магазини біля будинку «Фора»)
- впровадження MY SAP ERP System
- запуск ресторанного напрямку – відкриття чеської ресторації «У Хромого Пола» у 2005 році. На сьогодні діє 4 ресторани (м. Київ)
2002
- заснування мережі «Фора», відкриття першого магазина біля будинку (сьогодні мережа представлена 248 магазинами по Україні)
2000
- придбання 99,53% акцій ПАТ «Ніжинский консервний комбінат», 41,73% акцій «Київскої компанії оптових ринків»
1998
- заснування торговельної мережі «Сiльпо» – відкриття першого супермаркету в Києві (сьогодні відкрито 239 супермаркетів у 61 місті України)
1997
- заснування Fozzy Group – відкриття першого Fozzy Cash&Carry в Києві (сьогодні відкрито 10 гіпермаркетів у 7 містах України)