«Сільпо» — це національна мережа супермаркетів, де щоденні закупи перетворюються на радісний досвід.
Нині відкриті понад 300 супермаркетів у 60 містах України і 4 делікатес-маркети Le Silpo — в Києві, Дніпрі, Харкові та Одесі. Зараз майже вся мережа працює навіть під час блекаутів. Коли ми підключаємо генератор, ми також облаштовуємо Світальні – місця в торговому залі, де можна підзарядити гаджети, попрацювати, випити гарячого чаю або розігріти їжу.
Майже весь час, незалежно від віялових чи екстрених відключень, працює планова доставка «Сільпо» і швидка доставка LOKO у Києві.
У мережі діє програма для постійних Гостей «Власний Рахунок». За кожну витрачену в «Сільпо» гривню ми нараховуємо бали, які потім можна використати в мережі. Відповідно до особистих уподобань і покупок, «Власний Рахунок» дарує персональні пропозиції. А з карткою Банку Власний Рахунок можна накопичувати у два рази більше балів.
«Власний Рахунок» можна відкрити одразу, завантаживши мобільний застосунок «Сільпо». У ньому зібрані всі зручності та переваги мережі: актуальні акції та знижки, історія покупок, персональні пропозиції, замовлення доставки.
Ми прагнемо підтримувати асортимент українських та імпортних товарів навіть у тривожні часи. У супермаркетах ми випікаємо хліб, готуємо страви і заварюємо каву. У нас є продукція «Власного імпорту» з понад 80 країн, відбірні фермерські продукти «Лавка традицій», власні торгові марки та смакота власного виробництва.
«Сільпо» з моменту заснування був емоційним брендом. За одними лише назвами «Сільпо» та Le Silpo можна зрозуміти, що почуття гумору, легка самоіронія та сміливість тут були завжди. Для Гостей ми прагнемо стати не просто місцем закупівель, а місцем радості, емоцій і гастрономічних відкриттів, керуючись водночас одним із найголовніших принципів — створити враження, за якими гості захочуть повернутися.
У «Сільпо» немає покупців, споживачів чи клієнтів. У нас є лише Гості. Наша стратегія – дарувати Гостям радість. Ми завжди намагаємося робити більше, ніж просто продавати товари. Ми постійно працюємо над цим: створюємо незвичайні тематичні супермаркети, відкриваємо фудхоли в магазинах, робимо дегустаційні зони, створюємо та тестуємо нові сервіси, проводимо гастрофестивалі та багато іншого. Цей напрямок називається Retailtainment. Це коли у такий рутинний процес, як торгівля ти закладаєш розваги та отримання вражень задля прихильності Гостей. Так, ми і перейшли від ринку товарів і послуг до ринку вражень. Саме ті бренди, які створюють враження, а не просто продають товари, завойовують лояльність Гостя.
19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше