«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже 52 тематичних дизайнерські супермаркети і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власний дизайн. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також оформлюються у стилі магазинів.
У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо.
В 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine.
В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка традицій», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo.
«СІЛЬПО» ТРИЧІ ВИЗНАНО НАЙІННОВАЦІЙНІШИМ РИТЕЙЛЕРОМ В УКРАЇНІ В 2019 РОЦІ
Fozzy Group, у яку входить «Сільпо», — «Інноваційний лідер галузі «Ритейл» в Україні. Спеціальна номінація «Сільпо» — «Інноваційність у роботі з клієнтами»
(дослідження Mind Innovation Index 2019 разом із KMPG)
«Сільпо» No1
з інновацій у ритейлі в Україні
Рейтинг «ТОП-20 інноваційних компаній України», за версією видання «Власть денег»
«Сільпо» No1
з інновацій у ритейлі в Україні
Рейтинг «ТОП-50 інноваційних компаній України», за версією журналу «ТОП-100» і Delo.ua (Ekonomika Communication Hub)