Мережа супермаркетів «Сільпо» cтаном на серпень 2020-го нараховує 264 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo та інтернет-магазин shop.silpo.ua.


 
МЕРЕЖА СУПЕРМАРКЕТІВ «СІЛЬПО» Перейти на сайт мережі «Сільпо»

.


ТОРГОВЕЛЬНА МЕРЕЖА «СІЛЬПО»

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України.  

Супермаркет «Сільпо» — це магазин самообслуговування, асортимент якого нараховує до 20 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів. Частка продовольчих товарів становить понад 80%. Середня торговельна площа супермаркету – 1 426 кв. м.

З 2006 року в «Сільпо» діє «Власний Рахунок» – програма для постійних гостей.

У 2019 році мережа супермаркетів «Сільпо» стала переможцем Премії року в загальнонаціональному конкурсі Retail Awards «Вибір споживача» в 4-х номінаціях: «Мережа супермаркетів України», «Мережа супермаркетів Києва», «Мережа супермаркетів Львова», «Мережа супермаркетів Одеси». 

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже 52 тематичних дизайнерські супермаркети і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власний дизайн. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також оформлюються у стилі магазинів.

У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо.

В 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine.

В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка традицій», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo.

«СІЛЬПО» ТРИЧІ ВИЗНАНО НАЙІННОВАЦІЙНІШИМ РИТЕЙЛЕРОМ В УКРАЇНІ В 2019 РОЦІ

Fozzy Group, у яку входить «Сільпо», — «Інноваційний лідер галузі «Ритейл» в Україні. Спеціальна номінація «Сільпо» — «Інноваційність у роботі з клієнтами»
(дослідження Mind Innovation Index 2019 разом із KMPG)

«Сільпо» No1
з інновацій у ритейлі в Україні
Рейтинг «ТОП-20 інноваційних компаній України», за версією видання «Власть денег»

«Сільпо» No1
з інновацій у ритейлі в Україні
Рейтинг «ТОП-50 інноваційних компаній України», за версією журналу «ТОП-100» і Delo.ua (Ekonomika Communication Hub)

Власні торгові марки Fozzy Group, представлені в «Сільпо»:

Premiya.png Премія Рікі-Тікі Premiya Select PovnaChasha.png