У мережах аптек «Будь здоровий» і фармамаркетів «Біла Ромашка» (керуюча компанія «Фоззі Фарм» входить до групи компаній Fozzy Group) не збільшено вартість лікарських препаратів як закордонного, так і вітчизняного виробництва. На сьогодні роздрібні ціни на весь асортимент фармацевтичної продукції залишаються на тому ж рівні, що і у вересні 2008 року.
Віра Догонова, генеральний директор компанії «Фоззі Фарм»: «Сьогодні досить нестабільна цінова ситуація на ринку фармпрепаратів: постачальники змушені підвищувати ціни на новий товар у зв'язку із зростанням вартості долара США і євро, у яких ведуться розрахунки з виробниками. Даний факт помітно вплинув на роздріб, оскільки ринок фармпрепаратів на 70% складається з продукції, що імпортується, а вітчизняні товари виробляються з використанням зарубіжної сировини. Тим не менш, цінова політика наших мереж спрямована на підтримку споживача в складний і без того час. Саме тому ми вирішили отримати меншу частку прибутку на кожному товарі, але при цьому надати можливість купувати лікарські препарати за звичною ціною».
Компанія «Фоззі-Фарм» веде лояльну для покупців цінову політику, при цьому дотримуючись встановлених державою вимог при формуванні торгової націнки. Крім того, в мережах «Будь здоровий» і «Біла Ромашка» покупці як і раніше можуть знайти препарати вітчизняного виробництва, ціна на які істотно нижче від імпортних аналогів.
Архів новин19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше