Валовий товарообіг групи компаній Fozzy Group в 2007 році перевищив показники 2006 року більш ніж на третину і склав близько 1,5 млрд. дол США. На сьогодні в активах торгового напряму Fozzy Group нараховується 144 супермаркету «Сільпо», 120 «магазинів біля дому» «Фора» і 4 гіпермаркети Fozzy Cash&Carry.
У 2007 році значно розширилося торговий напрямок групи компаній Fozzy Group: відкрито 32 супермаркети «Сільпо», 60 магазинів біля дому «Фора» та 1 гіпермаркет Fozzy Cash & Carry. Розвиток промислового напряму бізнесу відбувався за рахунок органічного зростання існуючих бізнесів, а також був розширений птахівничий бізнес шляхом придбання Ужгородської птахофабрики. З метою підтримки високих темпів зростання в 2007 році групою компаній було освоєно інвестицій на суму більше 295 млн. дол. США, що на 30% перевищує кількість інвестованих коштів за 2006 рік.
Одним з основних досягнень групи компаній за 2007 рік стало успішне просування ВТМ «Премія», тижневий оборот якої виріс до 1 млн. дол. США. У результаті розвитку власної торгової марки мереж вдалося досягти того, що в сумі за 2007 рік оборот товарів під ВТМ «Премія» склав 3% від загального обороту групи. Частка проникнення в категоріях, де вийшла ВТМ «Премія», у середньому становить 15-25%.
Стратегія розвитку Fozzy Group на 2008 рік передбачає збереження темпів зростання 2007 року. Планується, що до кінця 2008 року тільки за рахунок органічного зростання буде відкрито ще як мінімум 25 супермаркетів торговельної мережі «Сільпо», 15 «магазинів біля будинку» «Фора» і ще 2 гіпермаркети Fozzy Cash&Carry. Також у 2008 році передбачено розвиток ресторанного бізнесу: у планах відкриття ще трьох різноформатних ресторанів y м. Києві. З метою розвитку в 2008 році буде інвестовано більше 230 млн. дол. США в усі напрями бізнесів. Таким чином, Fozzy Group має намір в 2008 році досягти обороту в розмірі понад 2,8 млрд. дол. США.
Володимир Костельман, Президент групи компаній Fozzy Group: «Стратегічні плани розвитку Fozzy Group в 2008 році передбачають органічне зростання промислового напряму бізнесу і динамічний експансивний розвиток торгового напряму. З цією метою ми продовжуємо розглядати варіанти угод з іншими гравцями ринку, а також вперше в історії існування компанії будемо власними силами будувати торгові точки з нуля для наших мереж. У 2008 році ми плануємо продовжувати приділяти увагу як кількісному географічному зростанню, так і якісним покращенням в наших торгових мережах. Для цього ми будемо продовжувати проводити дослідження переваг українських споживачів, щоб максимально задовольняти їхні потреби».
Архів новин19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше