Торгово-промислова група компаній Fozzy Group оголошує про створення нової структури компанії. Дане рішення було ухвалене для вдосконалення корпоративного управління у зв'язку зі значним зростанням масштабів бізнесів, що входять до групи.
На сьогоднішній день структура Fozzy Group виглядає таким чином:
1. Управляюча компанія «Фоззі» на чолі з Президентом Володимиром Костельманом, яка здійснює стратегічний контроль за роботою торгового, промислового та інших бізнесів, а також займається розвитком нових напрямів діяльності.
2. Торговий бізнес, який включає мережу супермаркетів «Сільпо», мережу магазинів біля дому «Фора», мережу гіпермаркетів Fozzy Cash&Carry, мережу аптек «Будь здоровий» і Інтернет-магазин Gonza
3. Промисловий бізнес, в який входять Ніжинський консервний завод, Малинський м'ясопереробний завод, птахофабрика «Варто», а також комунальний сервіс «Еко-сервіс Україна»
4. Ресторанний бізнес представлений чеською ресторацією «У Хромого Пола» і рестораном Prad-A-Café.
Для узгодження спільних планів керуючої компанії та бізнесів, а також для контролю за впровадженням стратегічних рішень будуть введені наглядові ради. Незначні зміни торкнуться структурних підрозділів - юридичних осіб - для оптимізації виконання тактичних завдань. Усі наявні активи залишаться у власності Fozzy Group.
Дані зміни є частиною стратегії розвитку компанії, спрямованої на збереження лідерських позицій на ринку і підтримки стрімких темпів розвитку. Таким чином, усі бізнеси групи будуть як і раніше оперативно реагувати на виклики ринку та збережуть гнучкість в прийнятті управлінських рішень.
Володимир Костельман, Президент групи компаній Fozzy Group: «У компанії вже кілька років йде плідна робота над вдосконаленням бізнес-процесів у сфері корпоративного управління. Зусилля спрямовані на створення такої системи, яка дозволить забезпечити як достатню автономність директорів в бізнесах, так і необхідну прозорість бізнесів для акціонерів. Також у процесі відбувається постійне поповнення бізнесів групи грамотними професіоналами як з українського, так і з зарубіжних ринків».
Архів новин19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше