У торгових мережах «Сільпо», «Фора» і Fozzy Cash&Carry запроваджена система контролю якості продуктів харчування 06.10.2008

У торгових мережах групи компаній Fozzy Group вводиться додаткова система контролю якості продуктів харчування. З цією метою був створений спеціальний департамент якості, який займається системною роботою з постачальниками, розробкою внутрішніх процедур і стандартів компанії. У підсумку в групі компаній буде створена система контролю якості на всьому логістичному ланцюжку від виробника до потрапляння товару безпосередньо на полицю, щоб покупці могли знайти товари гарантованої якості, які максимально відповідають їхнім очікуванням.

Удосконалена система передбачає впровадження контролю якості товарів ще на етапі виробництва. Зараз вводиться система зовнішніх аудитів постачальників, метою якої є оцінка підприємства на предмет виробництва продукції гарантовано безпечної якості. У першу чергу, звертається увага на здатність виробника визначити у себе критичні точки, контролювати їх і надалі удосконалювати систему менеджменту якості. Пріоритетними постачальниками для компанії є виробники, які впровадили у себе міжнародні системи управління якістю, відкриті для комунікації і дотримуються високих вимог щодо технологій і стандартів виробництва.

Додаткові параметри контролю якості продуктів харчування стали застосовуватися у внутрішній логістиці групи, яка забезпечує поставку товарів у магазини через розподільний центр. Група володіє власними складськими потужностями формату «крос-докер» з різними температурними режимами, а також спеціальним складом для свіжої групи овочів-фруктів. Складські приміщення також проходять внутрішній аудит Департаменту контролю якості. Під час аудиту звертається увага на відповідність умов зберігання на складі, на термін придатності прийнятих від постачальників і відправлених у магазини товарів, дотримання принципів ротації та оборотності продуктів. Щодо свіжих овочів і фруктів розроблені спеціальні стандарти якості Fozzy Group, згідно з якими партія, в якій є більше 5% некондиційного товару, на склад не приймається. Як результат, створена внутрішня процедура, яка регулює перелічені параметри. Також розроблена і запроваджена масштабна програма з поліпшення роботи зі свіжими фруктами-овочами, яка стосується стандартів викладки в магазині, розвитку довгострокових партнерських відносин з постачальниками, суворого контролю якості, скорочення часу доставки свіжих продуктів до кінцевого покупця і т.п.

Юрій Кузьмін, керівник департаменту контролю якості групи компаній Fozzy Group: «Питання якості для нашої компанії – пріоритет номер один. Крім вибудовування довгострокових партнерських відносин з постачальниками, оптимізації всього логістичного ланцюжка і підвищення стандартів обслуговування в магазинах, ми усвідомлюємо відповідальність перед нашими покупцями за якість товарів, що продаються. Наша мета - запропонувати покупцеві максимально широкий асортимент продуктів гарантовано безпечної якості».

Архів новин