Fozzy Group представила перші результати запуску і подальшу стратегію розвитку ВТМ «Повна Чаша» 21.11.2008

У вересні 2008 року група компаній Fozzy Group розпочала продаж товарів в низькому ціновому сегменті під власною торговою маркою «Повна чаша». За останні кілька місяців компанія вивела на ринок більше 20 найменувань продукції, на сьогодні частка продажів ВТМ «Повна чаша» вже досягла 0,5% від усього обороту, частка стабільно зростає і компанія планує вийти на показник 0,7% до кінця 2008 року.

Виробництво продукції під власною торговою маркою гарантує покупцям оптимальну якість за низькою ціною.

«Як показали наші дослідження, покупці довіряють продуктам, які ми пропонуємо під власними торговими марками, - розповідає керівник департаменту ВТМ групи компаній Fozzy Group Галина Малярова. - У нас є відмінний приклад ВТМ «Премія», але ми бачили, що покупцям цікаві продукти за більш низькою ціною. Так з'явилася «Повна чаша». Кожен місяць ми перевиконуємо план продажів - це головний доказ успіху проекту».

У категорії продуктів під власною торговою маркою «Повна Чаша» представлено: крупи, плавлені сирки, печиво. У планах компанії випуск борошна, макаронів, молочної продукції в плівці (кефір, молоко, сметана), сушок, пряників, спреда.

«Якість продукції, незалежно від ціни - наш головний критерій при виборі виробника, - розповідає керівник департаменту технічної експертизи ВТМ Максим Барабуха. - Крім того, за 2 роки існування ВТМ напрацьовано певний досвід роботи з провідними виробниками, тому ми контролюємо процеси на всіх етапах. Найкращий суддя - це покупець, який демонструє зростаючий попит на продукцію «Повна чаша».

Купити продукти ВТМ «Повна чаша» можна у всіх магазинах гіпермаркетів Fozzy Cash&Carry, супермаркетів «Сільпо» і магазинів біля дому «Фора».

Архів новин