Група компаній Fozzy Group оголосила результати розвитку продукції під ВТМ «Премія», яка вже два роки реалізується в гіпермаркетах Fozzy Cash&Carry, супермаркетах «Сільпо» і магазинах біля дому «Фора». ВТМ «Премія» продемонструвала зростання асортименту в шість разів - з 87 позицій в 2006 році до 520 позицій в 72 категоріях в 2008-му. Обіг продукції за останній рік зріс у два рази - з 4% (підсумки 2007 року) до 8%. Домогтися таких показників росту Групі компаній Fozzy Group посприяла вимога до якості, співпраця з покупцями і вибір виробників - лідерів у своїх категоріях.
Вперше покупці змогли переконатися в якості продуктів під власною торговою маркою «Премія» в грудні 2006 року. За два роки фахівцям Fozzy Group вдалося розширити лінійку з 87 до понад 520 позицій. В асортименті з'явилися продукти, що раніше не були представлені в категорії ВТМ в жодній мережі супермаркетів: упаковані заморожені морепродукти, делікатесна риба, заморожена піца, ковбаса та ін. У 2008 році в мережах з'явилися товари непродовольчої групи під ВТМ «Премія» (товари для догляду за кухнею і будинком, вологі серветки).
Увага споживачів та підвищений попит на продукцію обумовлений наступними перевагами ВТМ «Премія»:
Висока якість продукції:
- компанія цінує своє ім'я, тому дуже ретельно перевіряє якість продукції, виробленої для своїх мереж. Унікальна експертиза дозволяє визначити кращих виробників-партнерів - лідерів у кожній з категорій,
- регулярне тестування в незалежних лабораторіях дозволяє систематично контролювати якість - за номером телефону «Гарячої лінії» 8 800 300 2010, покупець може висловити свої побажання щодо якості і тим самим допомогти компанії вдосконалити продукцію.
Оптимальний вибір:
- понад 520 позицій продукції в 72 категоріях задовольнять попит в продукції щоденного вжитку,
- покупець може бути впевнений у якості продукції, обравши будь-який продукт ВТМ «Премія»,
- якісні продукти за розумною ціною ВТМ «Премія» легко знайти за помітним дизайном упаковки.
Ціна нижче на 5-20% від аналогічних товарів інших виробників завдяки:
- невеликій торговій націнці – Fozzy Group віддає частину свого прибутку, щоб споживачі мали можливість купити якісну продукцію за розумною ціною,
- мінімальним витратам на рекламу й дистрибуцію,
- оптимальному асортименту - в лінійці ВТМ «Премія» немає продуктів-донорів, всі товари користуються попитом.
Виробникам співпраця з Fozzy Group надає низку переваг: оптимальне планування виробничих потужностей, збільшення обсягів виробництва, як результат - зниження кінцевої собівартості продукції, оперативний зворотний зв'язок з кінцевим споживачем, участь у розробці інноваційних продуктів, партнерські відносини з мережею.
Сьогодні Група компаній Fozzy Group співпрацює з провідними українськими та зарубіжними виробниками, кожен з них - експерт у своїй галузі: Bounduelle, Exoliva, Kamis, «Верес», «Кернел», «Ласка», «Левада», «Чумак», «Ніжин»,« Щедрий дар», Глобинський м'ясопереробний комбінат, Міжнародна група морепродуктів. У 2007 році зразки продукції ВТМ «Премія» брали участь у найзначнішій події для міжнародного рітейлу - виставці «Світ товарних знаків PLMA INTERNATIONAL» (World of Private Label International Trade Show).
Продукція ВТМ «Премія» не раз отримувала нагороди в незалежних тестуваннях, які проводились з ініціативи журналів «Довідник споживача» (видається «Науково-дослідним Центром Незалежних Споживчих Експертиз «ТЕСТ») і «Експерт смаку» (перший спеціалізований експертний журнал в Україні про ринок продуктів харчування для кінцевого споживача, операторів ринку та рестораторів).
Журнал «Довідник споживача» присудив нагороди ВТМ «Премія» за наступні продукти:
1. Апельсиновий сік - квітень, 2007
2. Консервовані персики - серпень, 2007
3. Консервована квасоля - вересень, 2007
4. Червона ікра - грудень, 2007
5. Консервована кукурудза - березень 2008
6. Горошок зелений консервований - березень, 2008
7. Оливки чорні - квітень, 2008
8. Тісто листове - серпень, 2008
9. Вершкове масло - вересень, 2008
10. Фісташки смажені - вересень, 2008
11. Оливки зелені з кісточками - листопад, 2008
«Експерт смаку» присудив нагороди ВТМ «Премія» за наступні продукти:
1. Спагетоні - березень, 2008
2. Шпроти - вересень, 2008
19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше