Торгова мережа «Сільпо» виплатила своїм покупцям винагороду в розмірі близько 28,4 млн. грн. за перший квартал 2008 року в рамках програми «Власний рахунок». Принципово нова система винагороди покупців - «Власний рахунок» - була запроваджена на заміну дисконтної програми у вересні 2007 року. Сьогодні вона діє вже у 115 супермаркетах «Сільпо», до серпня цього року програма буде працювати у всіх магазинах мережі. Основні цілі нової програми: заохочення покупців, які на постійній основі здійснюють покупки в торговій мережі «Сільпо»; а також поліпшення якості супермаркетів «Сільпо». На даний момент у програмі «Власний рахунок» бере участь близько 765 тис. покупців, за прогнозами, до кінця 2008 року аудиторія складе близько 1,5 млн. чоловік.
У результаті роботи накопичувальної бонусної програми «Власний рахунок» покупці торговельної мережі «Сільпо» зможуть заощадити 277,7 млн. грн. за 2008-2009 роки. Для порівняння: в рамках минулої дисконтної програми економія покупців склала б 269,8 млн. грн. за період 2008-2009 рр.. Більш того, програма стала доступнішою для всіх споживачів: так, картка Постійного покупця тепер видається безкоштовно і не має терміну дії, тоді як вартість дисконтної карти становила 20 грн., А термін дії був обмежений 1 роком. Також завдяки програмі для покупців «Власний рахунок» торгова мережа «Сільпо» регулярно аналізує дані про покупки споживачів. Отримані дані будуть використані для створення оптимального асортименту, що базується на уподобаннях покупців.
Для розробки та впровадження програми «Власний рахунок» був проаналізований світовий досвід рітейлерів, які успішно використовують бонусні програми у своїй практиці. Також торгова мережа «Сільпо» запросила зовнішніх консультантів з багаторічним досвідом впровадження подібних програм у Європі. Перед національним запуском програми у всіх супермаркетах «Сільпо» України була проведена велика підготовча робота, в тому числі запущена пілотна версія в місті Славутич. Аналіз споживчих уподобань показав, що переважно покупці позитивно реагують на бонусну програму й тільки невелика кількість покупців при виборі магазину керується наявністю моментальної знижки - дисконту. При цьому відвідувачі більш прихильно ставляться до довготермінових накопичувальних програм, таких як «Власний рахунок».
Валерій Власенко, Виконавчий директор торговельної мережі «Сільпо»: «Ми змінили сам підхід до винагороди споживачів. Доказом тому є не лише програма для покупців «Власний рахунок», але й інші ініціативи мережі. Зокрема, завдяки постійній акції «Гаряча покупка» покупці зможуть зберегти більше 4,5 млн. грн. у 2008-9 рр.. І вже протягом року наші споживачі мають можливість купувати продукцію ВТМ «Премія», якість якої відповідає якості бренда-лідера, але за ціною на 5-20% дешевше. Ми зацікавлені в тому, щоб кожен покупець приходив до нас частіше й користувався всіма перевагами програм й акцій, що діють в «Сільпо», отримуючи ще більші можливості в наших магазинах і купуючи ті товари, які він вважає за краще».
Павло Роганов, Керівник департаменту відносин з покупцями групи компаній Fozzy Group: «До початку реалізації нової програми для покупців була проведена низка досліджень, які показали, що значна група споживачів не володіє картками взагалі, і таким чином, багато хто з постійних покупців був позбавлений можливості отримувати знижки в супермаркетах «Сільпо». Програма «Власний Рахунок» покликана нагородити належним чином саме тих покупців, які обрали супермаркети «Сільпо» місцем своїх основних покупок. Також варто зауважити, що накопичення балів й одержання сертифікатів - це лише частина тих можливостей, які дає «Власний рахунок». Дуже важливо, що знання про переваги, які з'явилися у нас в результаті реалізації програми, дозволяють нам покращити самі магазини для покупців. Ми оптимізуємо асортимент і послуги так, щоб наші магазини були корисні й зручні для покупців незалежно від їхнього матеріального статку й вимог».
Архів новин19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше