Мережа магазинів у дому «Фора»: 129 магазинів у 2008 році 20.01.2009

Мережа магазинів біля дому «Фора», яка входить до групи компаній Fozzy Group, у грудні 2008 року зросла додатково на два магазини. Обидва торгових об'єкта для зручних покупок відкрилися в Києві – на бульварі Лепсе, 29, і на вулиці Алма-Атинській, 41-Б. За результатами 2008 року мережа «Фора» збільшилася на 16 торгових об'єктів, загальна кількість магазинів біля дому «Фора» склала 96, а загальна кількість торгових об'єктів формату «магазин біля дому» - 129. Досягнуті результати відповідають планам розвитку компанії в минулому році.

Торгова площа магазину біля дому «Фора» на бульварі Лепсе, 29 у Києві - 286 кв. м, на вул. Алма-Атинській, 41-Б - 188 кв. м. В асортименті магазинів - завжди свіжі овочі і фрукти, м'ясо, найнеобхідніші продукти на кожен день. Нагадаємо, що в грудні також магазини біля дому «Фора» почали обслуговувати покупців в місті Вишневому Київської області та в Ніжині Чернігівської області.

Перший магазин біля дому «Фора» відкрив свої двері в грудні 2002 року. У 2003 році до мережі додалися 3 магазини в Києві, а до кінця року ще 30 магазинів з мережі гастрономів «Дніпрянка» переформатовано в магазини біля дому «Фора». У 2007 році до мережі приєдналися магазини мережі «Бумі», частина з яких протягом 2007-2008 років відкрила свої двері під вивіскою «Фора». У 2008 році відкрито 16 магазинів біля дому «Фора», а п'ять магазинів мережі відкрито в новому форматі - більш зручному для покупців. У найближчому майбутньому компанія планує провести зміни дизайну магазинів всієї мережі.

На даний момент в Україні продовжує працювати 33 магазини «Бумі» і 96 магазинів біля дому «Фора». За результатами 2008 року кількість магазинів у мережі «Фора» склалa 96, а загальна кількість магазинів біля дому, що належать групі компаній Fozzy Group - 129.

«Магазини біля дому стають важливою складовою життя мешканців міста. Необхідність відвідувати супермаркети кожен день для купівлі продуктів зникає, адже зручно робити це в «Форі» в своєму районі, - розповідає директор з маркетингу мережі «Фора» Максим Колєсніков. - Нашим завданням на майбутнє буде зробити ці магазини ще більш зручними для покупців. Ми вже відкрили п'ять магазинів згідно з новою концепцією дизайну, переконалися в успіху проекту і будемо використовувати цей досвід і в інших магазинах мережі в майбутньому».

Архів новин