Автомобілі торгової мережі «Сільпо» везуть тільки свіже 02.02.2009

«Сільпо» - перший рітейлер, що брендував свої вантажні автомобілі.

Торгова мережа «Сільпо», яка входить до групи компаній Fozzy Group завершила проект з брендування 140 вантажних автомобілів, що здійснюють доставку товарів у супермаркети 39 міст України. 6 сюжетів зображень наочно демонструють покупцям основну ідею: продукти під час доставки ще знаходяться в середовищі безпосереднього проживання, тому доставляються до супермаркетів «Сільпо» настільки свіжими. Розробка креативної ідеї тривала місяць, а до 31 грудня 2008 було забрендовано більше 90% автомобілів. До 31 січня зображення з'явилися на всіх автомобілях, які обслуговують мережу супермаркетів «Сільпо».

Щодня 140 вантажних автомобілів з власного автопарку Групи компаній Fozzy Group доставляють продукти до супермаркетів «Сільпо» у 39 містах України. У грудні минулого року був запроваджений проект з їхнього брендування. Основна ідея - візуально продемонструвати переваги мережі супермаркетів «Сільпо», зокрема - свіжість продуктів, які доставляються сюди щодня.

Концепція демонстрації свіжості продуктів з використанням природного середовища їхнього проживання лягла в основу креативної розробки. Так на світ з'явилися шість сюжетів: по одному на кожну групу свіжих продуктів: риба в ставку, кури в курнику, овочі прямо з грядки, фрукти ще на гілках, сири і ковбаси, ВТМ «Премія». Від розробки ідеї до реалізації «сюжетів на колесах» пройшло менше місяця.

«140 вантажних автомобілів, які щодня проходять сотні кілометрів – дуже ефективний і недорогий носій для надання споживачам інформації про переваги супермаркетів «Сільпо», - говорить директор з маркетингу торгової мережі «Сільпо» Дмитро Циганков. - Ми стали першим рітейлером, який використав подібні носії в такому масштабі, а в майбутньому плануємо брендувати і нові автомобілі, які обслуговуватимуть магазини мережі по всій країні».

Архів новин