У програмі «Власний Рахунок» зареєстрований мільйонний учасник 15.04.2009

У програмі для постійних покупців «Власний Рахунок» торгової мережі «Сільпо» у квітні 2009 року зареєстрований мільйонний учасник. Ним стала жителька міста Львова Лариса Козіна. Мільйонна учасниця отримала від торгової мережі «Сільпо» спеціальний сертифікат на 1 000 000 балів, що відповідає 10 000 гривень у грошовому еквіваленті, які покупець може витратити на будь-які покупки в мережі супермаркетів «Сільпо» протягом року.

Нагородження мільйонного учасника – не одноразова акція від торгової мережі супермаркетів «Сільпо». Щоквартально «Сільпо» нагороджує щоразу більше своїх покупців, відсилаючи їм бонус («персональні гроші», які можна використовувати на покупки в супермаркетах «Сільпо») та спеціальні пропозиції, що дозволяють накопичувати додаткові бали програми і збільшувати свій Бонус. Так, протягом 2008-2009 років покупцям буде вислано 227,7 мільйона гривень. Тільки в першому кварталі 2009 року сума запропонованої винагороди складе 31 млн. грн. у вигляді спеціальних пропозицій і 10,2 млн. грн. у вигляді бонусів.

«Власний рахунок» не тільки винагороджує кожного постійного покупця «Сільпо», а й піклується про кожного покупця, - коментує керівник проекту «Власний Рахунок» Павло Роганов. - У програмі – мільйон учасників. Для нас – це мільйон людей, для яких ми можемо бути корисними, з якими можемо спілкуватися».

Згідно з умовами програми «Власний Рахунок», покупці супермаркетів «Сільпо» мають можливість накопичувати бали, які стають Бонусами – «персональними грошима», які можна використовувати при покупках в «Сільпо». Користуючись спеціальними пропозиціями програми, покупці можуть істотно збільшити свою винагороду. Щомісяця програма збільшується більш ніж на 40 тисяч учасників-покупців «Сільпо». Сьогодні левова частина населення найбільших міст України є користувачами «Власного Рахунка»: у Києві – понад 40% домогосподарств, у Львові – більше 30%, в Одесі – більше 15%!

Ще на самому початку роботи програми «Власний Рахунок» покупці отримували цікаві пропозиції, розроблені саме для них, з урахуванням їх купівельних симпатій. Врахувати індивідуальні характеристики покупців і їхніх сімей стало можливим завдяки спеціальній розробленій системі, яка постійно вдосконалюється фахівцями торгової мережі «Сільпо».

«Кожен учасник програми «Власний рахунок» отримує саме ті пропозиції, які відповідають його стилю життя або потребам, - продовжує Павло Роганов. - Ті, хто намагається заощадити отримують спеціальні пропозиції на товари, які допомагають витрачати менше, до того ж завдяки їм можна отримати більше балів. Покупцям, для яких дуже важливим критерієм є якість продуктів, адресуються спеціальні пропозиції, які акцентують увагу покупця на асортименті таких продуктів у наших магазинах. У майбутньому ми плануємо впровадити принцип управління асортиментом магазинів, який базуватиметься на аналізі переваг наших постійних покупців. Ми впевнені, що це зробить супермаркети «Сільпо» ще більш привабливими».

Бонус та розмір винагороди за спеціальними пропозиціями залежать від кількості зроблених за певний час покупок – що більше власник картки купує в супермаркетах «Сільпо» і користується спеціальними пропозиціями, то більшу суму винагороди отримує.

Бали за програмою «Власний Рахунок» учасники накопичують навіть при покупці товарів, ціни на які регулюються державою. Протягом 2009 року торгова мережа «Сільпо» планує розвивати програму «Власний Рахунок», в результаті чого вона стане більш зручною і цікавою для покупців. Уже в червні зареєстровані постійні покупці отримають покращений сертифікат із ще більшою кількістю спеціальних пропозицій, які дозволяють економити, купуючи улюблені товари.

Архів новин