ВТМ «Повна Чаша» представляє нові продукти до літнього сезону 15.07.2010

Fozzy Group розширює асортимент ВТМ «Повна Чаша» в категоріях солодких газованих напоїв і соусів. 5 нових напоїв, два види кетчупу і гірчиця вже з’явилися на полицях більшості супермаркетів «Сільпо», «магазинів біля дому» «Фора» і «Бумі», гіпермаркетів Fozzy Cash&Carry.

Виробником солодкої газованої води Кола, Ситро, Оранж, Лимонад і Крем-Сода ТМ «Повна Чаша» стало «ТОВ Даєрс», м. Дніпропетровськ. Напої в дволітрових пляшках доступні за ціною від 2,89 грн до 3,59 грн.

Класичний томатний і Шашличний гострий кетчупи ТМ «Повна Чаша» вартістю близько 5-ти грн. для Fozzy Group виробляє ПП «Вікі». Цей же виробник поставляє гірчицю російську вогняну в упаковках 100 г і 270 г. Вартість гірчиці – 1,42 грн. і 3,35 грн. відповідно. Для виробництва кетчупів і гірчиці використовуються тільки натуральні спеції і українські інгредієнти.

Галина Малярова, керівник департаменту ВТМ групи компаній Fozzy Group: «На даний момент частка товарів ВТМ «Повна Чаша» в середньому складає близько 3% в продажах мереж. До кінця року ми плануємо збільшити її до 4%. Одночасно ми уважно підходимо до вибору нових позицій в асортименті, аналізуємо смаки наших покупців і ретельно обираємо виробника, з яким будемо співпрацювати».

Архів новин