У першому півріччі 2011 року Fozzy Group суттєво збільшила асортимент власних торгових марок. В цілому, за цей період було випущено 165 нових асортиментних одиниць, більша частина з них – це продукція середнього цінового сегменту під ТМ «Премія» – 120 позицій, економічного цінового сегменту «Повна Чаша» – 30, а також 15 позицій інших ВТМ. Окрім запуску новинок, у близько 35-ти категоріях товарів було здійснено перезапуск зі змінами дизайну упаковки і/ або рецептури.
Протягом січня-червня 2011 року товари під ВТМ були випущені у 19-ти нових категоріях. Серед них – товари побутової хімії (універсальний гель для чищення, крем для чищення, засіб для чищення труб, засіб 5в1 для ванни та кухні); продукти харчування (злакове печиво, коричневий цукор, свіжі томати, кекс великодній, морська сіль, свіжа полуниця, попкорн, хлібні суміші, сухі сніданки, вафлі вагові) та інші категорії.
Серед новинок ТМ «Премія» з’явилися деякі інноваційні для українських власних торгових марок товари:
- Батончики-мюслі ТМ «Премія» з різними смаками: вишня, полуниця, яблуко, горобина, чорниця.
- Злакове печиво ТМ «Премія» - печиво з насінням соняшника, арахісом та родзинками; печиво з насінням соняшника, арахісом і шоколадом; печиво з насінням гарбуза, кунжутом та мигдалем.
- Сухі сніданки ТМ «Премія» – кукурудзяні глазуровані пластівці; шоколадні кульки; злакові кільця.
- Хлібні суміші ТМ «Премія» – бородинська, житньо-пшенична, зернова, висівкова, цибулева, середземноморська. Серед них, цибулева та середземноморська - новинки у категорії хлібних сумішей.
- Іграшка-вантажівка ТМ «Премія» - фірмова серія транспорту «Сільпо».
Галина Малярова, керівник департаменту ВТМ групи компаній Fozzy Group: «Сьогодні наші власні торгові марки продаються у понад 300 магазинах «Сільпо», «Фора» та Fozzy Cash&Carry. Завдяки перевіреній, стабільній якості, а також прийнятній ціні товарів, ВТМ користуються попитом покупців на всій території України. Тому ми плануємо і далі активно збільшувати асортимент ВТМ відкриттям нових напрямків. До кінця року заплановано запуск ще близько 250 асортиментних позицій, серед яких будуть ексклюзивні для українського ринку новинки».
Архів новин19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше