Група компаній Fozzy Group збільшила асортимент власних торгових марок, запустивши новий бренд ТМ EXTRA! Нова ВТМ розрахована, у першу чергу, на оптових, а також – на кінцевих роздрібних покупців і представлена виключно у мережі гіпермаркетів Fozzy Сash&Carry. Ціна на продукцію під ТМ EXTRA! на 5-10% нижчою, ніж на аналогічні товари економічного цінового сегменту.
Запуск власної торгової марки дозволяє запропонувати покупцям доступні товари та збільшити продажі мережі гіпермаркетів Fozzy Сash&Сarry. Асортимент ТМ EXTRA! на початковому етапі запуску охопив близько 70-ти видів товарів. Серед них – продукти харчування і товари непродовольчої групи соціального сегменту: макарони, крупи, вівсяні пластівці, спеції, картопля фрі, насіння, консервація, заморожені овочі та фрукти, серветки, рідке мило, а також інші товари. Асортимент марки буде постійно збільшуватися.
Галина Малярова, Керівник департаменту ВТМ групи компаній Fozzy Group: «Ми високо цінуємо довіру покупців до продукції власних торгових марок Fozzy Group. За кілька років розвитку власних торгових марок нам вдалося набути цінний досвід, розробити та запропонувати покупцям багато цікавих та складних у виробництві продуктів. При запуску власної торгової марки для Fozzy Сash&Сarry, нас надихає розуміння того, що покупці зможуть економити та отримати за доступною ціною продукт, якості котрого можна довіряти».
Головна відмінність продукції під ТМ EXTRA! – доступність та економія для покупця, впізнаваний дизайн упаковки, продукція від перевірених виробників, з якими Fozzy Group протягом багатьох років працює за напрямом «власні торгові марки».
Стиль ТМ EXTRA! створено у лаконічному дизайні, що легко запам’ятовується. Завдяки яскравій візуалізації, покупці зможуть легко знайти на полицях продукти ВТМ, заощадивши свій час при здійсненні закупок.
Архів новин19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше