<p>23 грудня відбулося нагородження переможців Конкурсу молодих дизайнерів Premiya Design Awards. Головний подарунок – iMac перейшов у руки представниці Харкова. При цьому, безсумнівно, найприємніша нагорода для переможця, окрім визнання – це можливість в майбутньому побачити свою роботу з оформлення дизайну товарів власної торгової марки «Премія» на полицях магазинів одного з найбільших рітейлерів країни. До кінця наступного року Fozzy Group планує випустити чашки, сумки та запальнички ВТМ «Премія» з авторським дизайном переможця у мережах «Сільпо», «Фора» та Fozzy Сash&Carry на території всієї України.</p>
<p>Друге місце посіла учасниця, що надіслала роботу на екологічну тематику. Враховуючи, що учасниця старша за 25 років, а це суперечить умовам Конкурсу, нагорода (графічний планшет) не знайшла свого переможця. Третє міcце посіла киянка з роботою на тему «Супермаркети/Покупки», за котру отримала подарунок – зовнішній жорсткий диск.</p>
<p>Галина Малярова, Керівник департаменту ВТМ групи компаній Fozzy Group:
«Ми, звичайно ж, розуміємо, що створювати промисловий дизайн – це складна задача, часом, навіть для професіоналів. Незважаючи на велику кількість поданих на Конкурс робіт, знайти якісне виконання, котре відповідає задачі Конкурсу, виявилося непросто. Приємно, що молоді талановиті автори, котрим є що показати, все-таки проявили себе. Ми плануємо в майбутньому році продовжити нашу ініціативу та провести наступний конкурс Premiya Design Awards-2012 – тому ми кажемо «Ласкаво просимо!» усім молодим творцям». </p>
<p>За 25 днів Конкурсу Premiya Design Awards було надіслано близько 350 робіт, попередній відбір з яких пройшли 175 від 90 авторів. Для голосування зареєструвалися понад 7 тис. людей. Конкурсний майданчик fozzy.adme.ua привернув увагу близько 20 тис. відвідувачів.</p>
<p>Нагадаємо, що Конкурс молодих дизайнерів Premiya Design Awards тривав з 15 листопада по 9 грудня 2011 року на сайті fozzy.adme.ua. Необхідно було створити графічний дизайн для продукції ТМ «Премія» (чашки, запальнички, сумки для покупок) у трьох заданих темах: «Супермаркети/покупки», «Екологія», «Футбол». За правилами Конкурсу, лiдерів визначало голосування користувачів ресурсу fozzy.adme.ua, після чого журі визначило призерів. Хочемо відзначити, що не всі роботи набрали голоси чесним шляхом – мали місце штучні накрутки голосів. Згідно з офіційними правилами Конкурсу такі роботи не були допущені до розгляду журі. Вирішальним критерієм у визначенні переможців, крім майстерності виконання, була об’єктивна оцінка наявності тематичної ідеї та можливості її реалізації в дизайні продукції «Премія».</p>
Архів новин