Fozzy Group у першому півріччі 2013 року значно розширила лінійку продуктів власних торгових марок 22.08.2013

У першому півріччі 2013 року група компаній Fozzy Group випустила під власними торговими марками понад 160 найменувань продукції у 75 категоріях.

Ретельно обираючи постачальників, Група на 100% впевнена у якості товарів, які пропонуються покупцям у мережах «Сільпо», «Фора», Fozzy Cash&Carry. За результатами аудиту, Група обирає найкращих світових виробників, які пропонують товари високої якості. За відповідністю стандартів та якістю слідкує департамент якості Fozzy Group, кожний етап – від виробництва до полиць супермаркету – ретельно відстежується.

Що важливо для покупців – широкий асортимент та відповідні ціни на товари. Fozzy Group максимально слідує цьому принципу і системно оновлює лінійки продуктів. У першій половині 2013 року покупці могли спробувати такі новинки «Премія»®: плавлені сири «Тостовий» та «Гауда» (від виробника Polmlek sp.z.o.o., Польща); морозиво сімейне в картонних відерцях зі смаком «Фісташки», «Лісовий горіх», «Пломбір» (ТОВ «Три ведмеді», Україна); печінку тріски («А.Вест», «Храд. Гюнвар», «А.Кен», Ісландія); ковбаса сирокопчена «Московська», «Брауншвейгська», «Сервелат» (виробник ТОВ «Алан», Україна); фруктові сиропи «Вишневий», «Полуничний», «Малиновий» (виробник Krokus Poiw, Польща); сиропи коктейльні «Полуниця», «Лайм», «Лісовий горіх», «Карамель», «Гренадин», «Вишня» (ТОВ «Гортрансрітейл»).

В супермаркетах мережі Fozzy Group поповнилась лінійка бутербродів-сендвічів «Премія»® - у покупців тепер є можливість спробувати бутерброди на чорному хлібі (власне виробництво Fozzy).

Преміум сегмент також не залишився без новинок. Поповнився асортимент товарів для справжніх гурманів Premiya Select®. Для салатів та піци тепер є можливість обрати анчоуси в олії (YURRITA E HIJOS, S.A., Іспанія), філе тунця з додаванням оливкової олії (виробник Conservas Dentici S.L., Іспанія). У любителів традиційних напоїв з’явилась можливість скуштувати компот з новим полунично-брусничним смаком (НАР ООО, Росія).

Ласунів порадувала EXTRA!® - у мережі супермаркетів Fozzy Group тепер можна придбати ще один вид солодощів – цукерки "Ромашка" (Рівненська кондитерська фабрика). Тим покупцям, які надають перевагу відпочинку на природі, EXTRA!® запропонувала зручний для пікніків пластиковий та паперовий посуд.

«Повна чаша»® запропонувала морозиво з новими смаками – «Фісташкове», «Полуничне», «Шоколадне» – у зручній упаковці-тубі, вагою 1 кг (ТОВ «Три ведмеді» та ТОВ «Ласка-Трейд, Україна).

Для поціновувачів чаю запропонований чорний купажований байховий чай «Принц Басу» «Повна Чаша»® (виробник ВАТ «Мономах»). Господині отримали можливість обрати для смаження та приготування салатів нерафіновану соняшникову олію «Повна чаша»® (ТДВ «ЗКЗ», Україна).

Розширилися лінійки алкогольних напоїв: Zonk!® випущений сидр з грушевим смаком, та з’явився алкогольний енергетик у зручній жерстяній банці Z Alco energy drink.

Найближчим часом на полицям мереж «Сільпо», «Фора», Fozzy Cash&Carry з’являться ще кілька десятків нових продуктів у різних продуктових категоріях, які урізноманітнять ваш раціон: яйце куряче в упаковці по 6 шт., мюслі-кранчі, йогурти в пластикових пляшках, сицилійська оливкова олія Premiya Select®; розшириться категорія пакетованого та вагового чаю «Повна чаша»® та соків (об’ємом 2л).

Архів новин