Власні торгові марки Fozzy Group тішать українців цікавими новинками 22.04.2013

У першому кварталі 2013 року група компаній Fozzy Group випустила понад 60 найменувань продукції у 20 категоріях під власними торговими марками «Премія», Premiya Select, «Повна Чаша» та EXTRA!.

На полиці мереж «Сільпо», «Фора», Fozzy Cash&Carry надійшли товари в різних цінових сегментах, але однаково ретельно відібрані з урахуванням різних потреб та вподобань споживачів. Постачальники для випуску продукції під власними торговими марками відбираються з десятків країн світу – адже найважливішим для Fozzy Group є дотримання вимог щодо якості продукції, технології виробництва.

Серед новинок, які вийшли під «Премією»®, є цікаві різновиди овочевої консервації. Крім традиційних для українців варіантів консервації квасолі з грибами або ж з овочами, споживачі зможуть спробувати запечений на грилі перець та овочі-гриль. Крім того, в’ялені томати для страв середземноморської кухні тепер можна знайти не лише серед преміальної продукції, але і за більш доступною ціною.

Категорію солодощів «Премія»® доповнила марципановими батончиками у чорному та молочному шоколаді та чудовими французькими вафлями із шоколадною начинкою. Для приготування десертів та молочних і кавових коктейлів вдома до смаку стануть десертні сиропи – полуничний, малиновий, вишневий.

Розширився асортимент товарів для гурманів під Premiya Select®. Українські споживачі можуть вже смакувати іспанські м’ясні делікатеси – хамон серано та в’ялені ковбаски фует. Для тих, хто надає перевагу практикувати високу кухню вдома Premiya Select® пропонує шість різновидів конфітюрів – вишневий, цибулевий, цибулевий з трюфелями, фіговий, винний та манго чатні. Для поціновувачів морепродуктів Premiya Select® пропонує асортимент тигрових креветок та консервований в оливковій олії тунець.

Із запуском дитячого прального порошку «Полоскун» «Премія»® у лютому 2013 р. була відкрита нова категорія товарів під власними торговими марками, яка буде активно розвиватися. У 2-му кварталі у продажу вже з’явився пральний порошок Shine в економічному сегменті «Повна Чаша».

Загалом, найближчим часом до запуску готуються ще кілька десятків продуктів у преміальному, середньому та економічному цінових сегмента. Зокрема, група планує розширити лінійку енергетиків: крім класичного енергетика X-energy на полицях буде представлений алкогольний енергетик Alco Z-energy.

«Минулого року ми зосередилися на вдосконаленні асортименту вже існуючих товарних категорій власних торгових марок. Значну увагу ми приділили також розширенню присутності власних марок у преміальному сегменті, – коментує Галина Малярова, керівник департаменту ВТМ групи компаній Fozzy Group. – Цього року ми продовжимо розвивати поточні категорії, але, звісно, будемо також запроваджувати нові. Завдяки тому, що ми відбираємо постачальників майже з усього світу для виробництва товарів власних торгових марок, покупці наших мереж можуть отримувати якісні та навіть ексклюзивні товари за доступною ціною в різних куточках України».

Загалом, протягом 2012 року група компаній Fozzy Group випустила близько 650 нових товарів під власними торговими марками «Премія», EXTRA!, Premiya Select, PWC, Zonk, Instinct, «Повна Чаша» та «Повна Чарка».

Архів новин