Fozzy Group збільшила оборот торгових мереж на 18% 23.04.2015

За результатами 2014 оборот торгових мереж групи компаній Fozzy Group у порівнянні з 2013 роком зріс на 18% і склав понад 36,1 млрд. гривень. Протягом останніх років група зберігає тенденцію зростання у торговому напрямі, продовжуючи фокусуватися на наданні найширшого асортиментного ряду, забезпеченні високої якості послуг і товарів у торговельних мережах. На початок 2015-го у торговому напрямку Fozzy Group працювало 37,7 тис. співробітників.

У 2014 році група продовжила розширювати торгову мережу. За минулий рік було відкрито 29 магазинів: 4 супермаркети «Сільпо», 25 магазинів біля дому «Фора». Загальна кількість магазинів на початок 2015 склала 477: 248 – «Сільпо», включаючи три Le Silpo, 9 – Fozzy Cash & Carry, 212 – «Фора».

У 2014 році департамент якості Fozzy Group вивів процес контролю якості товарів у мережах на новий рівень: у квітні була відкрита Лабораторія з контролю якості, яка вже через 6 місяців своєї роботи отримала атестацію на державному рівні від ДП «Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Серед головних завдань лабораторії – проведення планових перевірок якості товарів, у тому числі власних торгових марок, а також оперативне проведення необхідних аналізів продуктів харчування за фізико-хімічними та органолептичними показниками. Дане свідоцтво дає більше можливостей вивести на новий рівень взаємовідносини з постачальниками для забезпечення якісною продукцією покупців, що є пріоритетом діяльності Fozzy Group.

У червні минулого року було запущено новий бізнес напрям – мережу туристичних агентств «Сільпо Вояж». Будучи частиною однієї із найбільших торгово-промислових груп України, мережа турагенств уже зарекомендувала себе як відповідальний бізнес. «Сільпо Вояж» співпрацює з головними туроператорами, авіакомпаніями і системами бронювання в Україні та в усьому світі. Менше ніж за рік мережа відкрила 11 відділень у Києві і відправила подорожувати більше 1000 сімей.

Fozzy Group зміцнила позиції власного імпорту – «Власний імпорт без посередників», збільшивши у 2014 році кількість постачальників по всьому світу до 580 компаній-виробників. Група компаній наростила обсяги імпорту бутильованого вина в країні, збільшивши обсяг продукції, що поставляється, майже на 100% у порівнянні з показниками 2013 року. Наприкінці 2014 року «Власний імпорт без посередників» включав понад 6000 артикулів асортименту постійних товарів і 1500 сезонних.

Продовжив своє зростання асортимент власних торгових марок Fozzy Group. Так, у 2014 році лінійка товарів СТМ розширилася до 2350 найменувань продукції у 380 категоріях. Більше 20-ти нових категорій випущено в середньому ціновому сегменті під ТМ «Премія» і «Премія Рікі тікі». Наразі у торговельних мережах продається продукція під 11-ма СТМ: преміальні товари Premiya Select, середній ціновий сегмент – ТМ «Премія», «Премія Рікі-тікі», Premiya Wine Club (PWC), «Зелена країна», Zonk!, Protex, економічний сегмент – «Повна Чаша», «Повна Чарка», EXTRA!, Instinct.

У торговій мережі «Сільпо» продовжує розвиватися програма для постійних покупців «Власний Рахунок»: за 2014 аудиторія виросла до 4,01 млн. домогосподарств, що становить понад 10 млн. учасників. Вивчаючи персональні переваги власників карт програми, команда «Власного Рахунку» надає своїм покупцям вигідні індивідуалів пропозиції, які базуються на історії їх покупок. Так, минулого року учасникам програми було надіслано близько 8 млн. сертифікатів на покупку улюблених товарів у мережі. Спеціальні пропозиції доступні в особистому кабінеті на my.silpo.ua, а також їх можна отримати на касі в супермаркеті.

Щоб гостям торгової мережі «Сільпо» було ще приємніше здійснювати покупки, у 2014 році стартувала програма реконструкції супермаркетів. Оновлений дизайн магазинів, зручне розташування та оформлення відділів, відзначили не тільки гості, але й співробітники «Сільпо», які отримали більш комфортні умови і нове обладнання для роботи. Окремо варто відзначити індивідуальність супермаркету на вул. Олеся Гончара, 96, оновлений дизайн якого прикрасили десятки оригінальних ілюстрацій.

2014 приніс групі компаній Fozzy Group кілька нагород, серед них перемога мережі «Сільпо» в двох номінаціях Національної премії в області роздрібної торгівлі Retail Awards – 2014 «Вибір споживача». Ніжинський консервний завод був відзначений як один з кращих аграрних підприємств України на щорічній церемонії нагородження «Аграрна Еліта України 2014».

З метою залучення в мережу молодих кадрів команда «Сільпо» у 2014 році впровадила стипендіальну програму «Амбасадор». Програма дає можливість студентам отримати практичний досвід, стабільний дохід, пройти спеціальні тренінги і отримати роботу в мережі «Сільпо». Протягом 3,5 місяців у київських ВНЗах проходив відбір учасників, 7 амбасадорів зібрали близько 600 анкет, в результаті програми 29 чоловік отримали роботу в мережі «Сільпо».

У 2015 році група компаній Fozzy Group планує продовжити розвивати поточні проекти торгових мереж «Сільпо», Fozzy Cash & Carry і «Фора», фокусуючись на наданні нових сервісів і забезпеченні якісних товарів і послуг.

Архів новин