Група компаній Fozzy Group, одна з найбільших торгово-промислових груп України, запускає нову торговельну мережу в форматі hard discount (жорсткий дискаунтер) – "Thrash!" («ТРАШ!» Трощимо ціни!). У рамках другого етапу тестування концепції до кінця серпня 2016 року планується відкриття 10 магазинів у 6 містах України – Запоріжжя, Київ, Кременчук, Львів, Харків, Черкаси.
Особливість формату: переважно нижчі ціни у порівнянні з цінами, прийнятими на ринку. Дана перевага досягнута внаслідок скорочення витрат та оптимізації внутрішніх процесів.
Михайло Притула, комерційний керівник проекту «ТРАШ!»: «Асортимент мережі «ТРАШ!» налічує близько 1500 товарних позицій, оптимізовані способи доставки, мінімальний штат співробітників, економія в інструментах реклами та в оформленні торгового залу, спрощена викладка товарів – все це дозволить нам дивувати цінами відвідувачів «ТРАШ!». Незмінними залишаються процеси департаменту якості, який займається системною роботою з постачальниками, контролем якості товарів та стандартів компанії».
У складі асортименту «ТРАШ!» присутні товари ВТМ, які за регулярною ціною частіше нижче, ніж в інших торговельних мережах Fozzy Group.
10.01.2025
Світ крізь рожеві окуляри: у Києві відкрили новий концептуальний магазин «Сільпо»
Докладніше