Національна премія Retail Awards 2015 24.05.2016

Дорогі наші гості!
Нам уже кортить розділити з вами цю новину та радість. Завдяки вам, так, саме вам, мережу супермаркетів «Сільпо» визнано найкращою у кількох номінаціях за підсумками премії Retail Awards 2015 «Вибір споживача»: «Мережа супермаркетів Києва», «Мережа супермаркетів Львова», «Мережа супермаркетів України».
Національне незалежне інтернет-опитування серед українських споживачів здійснював надійний партнер премії – міжнародна компанія TNS, що має великий досвід у дослідженнях різних ринків. Незалежним консультантом з підрахунку голосів стала аудиторська контора PwC Україна*, що гарантує чесні та прозорі результати виключно голосів гостей наших супермаркетів.
Вдячні всім гостям мережі «Сільпо», що ми разом здобули цю нагороду і стали кращими у 2015 році. Ця відзнака для нас дещо більша – вона є виявом взаємної довіри та любові наших гостей. Адже ваші лояльність та вибір завжди є і будуть найвищими критеріями оцінки праці команди «Сільпо».
Ми цінуємо вашу підтримку і вдячні, що надихаєте нас на здобуття таких нагород. Впевнені, що саме вони мотивують нас на більше і дають нам змогу залишатися кращими і в майбутньому. Разом ми – найкращі! Дякуємо! Ваша команда «Сільпо»
Про премію Retail Awards
Церемонія нагородження Retail Awards відбулася наприкінці квітня. Премія була заснована 2011 року й успішно проводиться вже протягом п’яти років. Логотип премії Retail Awards – це легко впізнаваний споживачем і чесно заслужений знак якості роботи роздрібних мереж, який переможці можуть використовувати надалі, щоб підкреслити свою унікальність серед конкурентів. Номінації премії формуються за підсумками щорічного глибокого аналізу ринку роздрібної торгівлі та з урахуванням затверджених правил і обмежень. Організатор премії – компанія Meeting Point. 


* Деталі щодо методу оцінювання ви можете знайти на сайті премії.

Архів новин