За результатами 2016 року оборот торгових мереж групи компаній Fozzy Group у порівнянні з 2015 роком зріс на 17%, склавши понад 55 млрд гривень. До державного бюджету було перераховано понад 2 млрд гривень і таким чином компанія увійшла до рейтингу найбільших платників податків України. Загальна кількість магазинів Fozzy Group на початок 2017 року становила 682: 250 – «Сільпо», включаючи три Le Silpo, 10 – Fozzy Cash & Carry, 241 – «Фора», 30 – "Thrash!". Протягом 2016 року відкрились нові магазини: «Сільпо» – 9, «Фора» – 21. Кількість співробітників у торгових мережах групи компаній наприкінці 2016 року складала понад 44,5 тис. людей.
Вже кілька років поспіль Fozzy Group зберігає темпи розвитку завдяки виваженій стратегії, навіть в умовах нестабільного ринку. Впровадження інноваційних для ринку України проектів також дозволяє компанії забезпечувати стабільне зростання.
У 2016 році Fozzy Group запустила нову торгівельну мережу у форматі hard discount (жорсткий дискаунтер) – "Thrash!" («ТРАШ!» Трощимо ціни!). Особливість формату: переважно нижчі ціни у порівнянні з середньоринковими. Ця перевага досягнута внаслідок скорочення витрат та оптимізації внутрішніх процесів.
Мережа «Сільпо» у минулому році поповнилася трьома новими супермаркетами, на території яких розташовані ресторани: «Сільпо» у м. Бровари, «Сільпо» у ТРК Victoria Gardens, м. Львів та «Сільпо» у ТРЦ Lavina Mall, м. Київ. Окрім ресторанів, супермаркети вирізняються унікальним дизайном інтер’єрів, асортиментом та додатковими послугами.
У лютому 2016 р. відкрив свої двері ресторан неаполітанської кухні Positano в ТОЦ Silver Breeze. Окрім затишної атмосфери та смачних неаполітанських страв, ресторан цікавий тим, що меню створювали відомі італійці: Марко Черветті – бренд шеф «Сільпо» та Le Silpo, та один з найкращих піццайоло – Енцо Кочча з Неаполя.
Набирає обертів проект співпраці з невеликими українськими виробниками – «Лавка Традицій». Продукцію «Лавки Традицій» можна зустріти в 69 магазинах «Сільпо» по всій країні. Асортимент налічує вже більше 400 товарних позицій, які знайомлять гостей із якісними товарами місцевих виробників, серед них: м’ясні, сирні вироби, соуси, чаї та багато іншого.
Програма «Власний Рахунок» також продовжує збільшувати кількість своїх учасників. В 2016 вона зросла до 4,95 млн домогосподарств, що становить понад 12 млн учасників. Вивчаючи персональні вподобання власників карт програми, команда «Власного Рахунку» надає гостям мережі вигідні індивідуальні пропозиції. Всього за минулий рік гостям «Сільпо» було відправлено майже 94 млн пропозицій.
Продовжує розвиватися експортний напрям Fozzy Group. У 2016 році товари було експортовано у 15 країн світу, загальний обсяг операцій склав понад 147,9 млн доларів.
Також Fozzy Group зміцнила позиції проекту «Власний імпорт». За 2016 рік почали співпрацю із 43 новими постачальниками, збільшивши загальну кількість до 800 компаній-виробників із 65 країн світу, продукцію яких можна придбати в мережах Fozzy Group: «Сільпо», «Фора» і «Fozzy C&C». За даними групи, «Власний імпорт» є найбільшим імпортером в Україні в наступних категоріях: бутильоване вино (1,2 млн літрів); банани (1,2 млн ящиків, що складає 12,4% всього обігу бананів в Україні). Серед рітейлерів найбільший об'єм імпорту займає у наступних категоріях: пиво (1,2 млн пляшок) та в категорії заморожена та охолоджена риба (13 млн кг).
19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше