За результатами дослідження Mind Innovation Index 2019, Fozzy Group була названа «Інноваційним лідером галузі« Ритейл », а мережа супермаркетів« Сільпо» отримала нагороду в спеціальній номінації« Інноваційність в роботі з клієнтами».
Серед Топ-5 найбільших українських ритейлерів, згідно з даними Індексу, тільки мережа «Сільпо» подолала бар'єр в 75 балів, після якого компанію можна вважати інноваційною. У категорії «Інноваційність бізнес-процесів», експерти дали «Сільпо» максимальні 90 балів серед усіх рітейлерів.
«Ми вдячні гостям, які відвідують наші магазини, бо саме для них ми впроваджуємо все інновації, щоб дарувати гостям радість і передбачати їх очікування», — зазначив Віталій Ворожбит, цифровий трансформатор Fozzy Group.
Mind Innovation Index — це дослідження рівня інноваційності 50 найбільших українських компаній в 10 різних галузях, їх здатності змінюватися і відповідати викликам часу. Mind спільно з компанією KPMG в Україні, платформою відкритих інновацій Re: actor і за підтримки компанії Asbis представили перший в Україні Індекс інноваційності українських компаній. Він відповідає на питання, які інновації сьогодні впроваджують найбільші гравці в ключових галузях української економіки, як ці інновації впливають на бізнес і зможуть сьогоднішні лідери вижити завтра.
Дослідження охоплює 50 компаній в 10 галузях української економіки. Банки, металургія, енергетика, АПК, транспорт, телекомунікації, фармацевтика, ритейл, споживчі ринки, нерухомість - на думку експертів KPMG в Україні, саме ці галузі в найближчі роки будуть більше схильні до змін. Вже сьогодні там з'являються нові гравці, нові бізнес-моделі, нові правила, які впливають на розподіл сил на ринку.
У кожній галузі для оцінки були вибрані 5 найбільших компаній за показником «Дохід у 2018 році».
Для оцінки рівня інноваційності компаній Mind використовував експертний метод аналізу. Експертами виступили організації, що володіють широкою експертизою в області інновацій і аналізу ринків. Компанії оцінювалися по 5 характеристикам: інноваційність продукту, інноваційність бізнес-моделі, бізнес-процесів, які інновації у взаємодії з клієнтами компанія впроваджує, як впливає на навколишнє середовище, чи готова змінюватися у відповідь на виклики майбутнього. Завдання Індексу інноваційності — проаналізувати, наскільки великі компанії готові до змін, а також їх досягнення і недоліки, і спрогнозувати ефективність в майбутньому.
19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше