Пориньте у скандинавське життя в новому двоповерховому Сiльпо, який 7 грудня відкрився в Києві за адресою просп. Героїв Сталінграда, 12-п і тепер працює з 08:00 до 23:00.
Гості одразу помітять цей супермаркет із дороги, адже його фасад прикрашено різнокольоровими будиночками з гостроверхими дахами.
Такі дизайнерські елементи гості «Сільпо» побачать і в інтер'єрі першого поверху. Колони торгового залу немов загорнуті у светри з традиційним скандинавським візерунком і оленями, а на овочевих рядах можна повчити дітей математики: попросіть їх підняти голову й порахувати всіх рибинок.
Підіймайтеся ескалатором на другий поверх, і вас зустріне нордичний світ вікінгів: ладдя під стелею, малюнки із життя давніх скандинавів і написи, зроблені ніби рунами.
Зі спеціальних концептуальних зон на першому поверсі скандинавського «Сільпо» на гостей чекатимуть кулінарія з грилем, велика зона зі свіжою, солоною, копченою рибою, раками й устрицями, квіткова майстерня та тютюнова лавка. На другому, нордичному поверсі розмістилася «Лавка Традицій™» із локальними продуктами маленьких господарств, бутик із кавою власного обсмаження та своя кондитерська.
Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. П'ять років тому ритейлер почав розробляти власний авторський концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний дизайн для кожного магазину.
У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо.
В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування й супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 07.12.2019 торговельна мережа нараховує 251 супермаркет.
Архів новин
19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше