Гості мережі супермаркетів «Сільпо» можуть накопичувати електронні фішки онлайн. Тепер не треба збирати паперові наліпки й наклеювати їх у буклеті для участі в акції на керамічний посуд «Марко Черветті», яка стартувала 31 жовтня 2019 року.
Мережа «Сільпо» стала першою серед українських ритейлерів, перейшовши на таку інноваційну систему проведення маркетингових акцій з охопленням по всій Україні.
«Діджиталізація фішок допомагає позбутися незручностей для гостей, що раніше були пов'язані з паперовими наліпками: віртуальні автоматично прив'язуються до електронного рахунку активованої картки «Власний Рахунок», ïх можна знайти в розділі «Збиралочка» в додатку «Сільпо» чи на сайті. Це не лише полегшить життя гостей і зменшить навантаження на касирів, а й дасть великий плюс для навколишнього середовища», — розповідає цифровий трансформатор Fozzy Group Віталій Ворожбит.
У «Сільпо» підрахували, що в середньому під час такої маркетингової акції використовується близько 100 млн наліпок, або 90 погонних кілометрів стрічки в рулонах із фішками. Отже, наліпками можна заклеїти, наприклад, 1 гектар землі. На цьому етапі «Сільпо» зменшує кількість паперових фішок-наліпок на 70%, що дасть можливість зберегти 2 тонни паперу.
Ті, хто не має встановленого мобільного додатка, теж можуть почати купувати екологічно й користуватися електронними фішками — загальний баланс можна побачити в чеку під час сканування пластикової картки. Паперові фішки залишаються для тих гостей, які не користуються «Власним Рахунком».
Раніше електронними стали персональні пропозиції для гостей, завдяки чому за рік вдалося на 900 000 зменшити кількість листів, які надсилаються гостям щокварталу в паперовому вигляді, й таким чином зберегти 13 тонн паперу. Переведення фішок-наліпок в електронну форму — це частина великого проєкту цифрової трансформації програми для постійних гостей «Власний Рахунок».
Восени 2018 року мережа «Сільпо» запустила додаток для смартфонів, який дає можливість не лише використовувати QR-код замість фізичної картки «Власний Рахунок», а й прив'язати банківську картку та розраховуватися телефоном, навіть якщо в ньому немає технології NFC. У мобільному додатку можна також отримати інформацію про основні акції, переглянути історію покупок та скористатися сканером штрих-кодів, щоб дізнатися ціну та наявність товару в улюбленому «Сільпо». Нині унікальних користувачів мобільного додатка «Сільпо» вже близько 800 000, і їхня кількість продовжує зростати.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування й супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» та делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 18.10.2019 торговельна мережа налічує 248 супермаркетів.
Архів новин