Новий дизайнерський «Сільпо» у самому центрі Львова прикрашено неординарними багатогранними скульптурами продуктів — фруктів, овочів і навіть ковбасою та пляшкою шампанського. Таку трендову техніку називають полігональною, бо для створення фігур використовують комп'ютерне моделювання з так званих «полігонів» (однотипних багатокутників). Велика кількість багатокутників з'єднується в сітку, що повторює контури предмета. Пошукайте між рядами супермаркету скульптури полігональних героїв: слона, панди, лисиці, собаки, а без селфі з рожевою пантерою в зоні кондитерської буде складно піти.
Супермаркет почав працювати 4 грудня 2019 року за адресою: м. Львів, пл. Соборна, 14, 15, ТЦ «Роксолана». Із особливих концептуальних зон у цьому «Сільпо» — «Лавка Традицій», де продається продукція малих українських господарств, власна кулінарія з грилем на дровах, піцою та суші, пекарня, кондитерська й зона з охолодженою рибою, устрицями і власною коптильнею.
Перші дизайнерські «Сільпо» у Львові відкрилися 2016 року — магазин у ТРЦ Forum Lviv, створений у стилі «Аліса у Дивокраї», супермаркет із фуд-містечком у ТРЦ Victoria Gardens, оздоблений у класичній стилістиці міста Лева. У 2019 році відкрився «Сільпо» в ТРЦ Spartak, який виконано у стилі джаз. Супермаркет в ТЦ «Роксолана» став 12 магазином у Львові.
Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. П'ять років тому ритейлер почав розробляти власний авторський концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний дизайн для кожного магазину.
У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо.
В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 04.12.2019 торговельна мережа нараховує 250 супермаркетів.
Архів новин19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше