«Сільпо» знову №1 з інновацій у ритейлі в Україні — рейтинг журналу «ТОП-100» (Delo.ua / Ekonomika Communication Hub) 13.12.2019

Команда журналу «ТОП-100» і Delo.ua (Ekonomika Communication Hub) випустила рейтинг «ТОП-50 інноваційних компаній України». У ритейлі з п'яти фіналістів перемогла мережа супермаркетів «Сільпо».

Для складання рейтингу редакція видання розглянула більш як 160 компаній із різних галузей. До лонг-листа увійшли ті, річний оборот яких становив від 100 млн грн і більше. До списку потрапили компанії, що розробили новий або вдосконалили наявний продукт, технологію чи послугу, а також ті, які використовують інноваційні підходи в управлінні бізнес-процесами. Серед останніх враховувалися новації у виробництві, логістиці, управлінні, фінансах і продажах.

Фінальний список рейтингу формувався з трьох оцінок: 20% — голосування читачів на сайті delo.ua; 40% — оцінка експертів; 40% — оцінка редакційної колегії. Членам журі запропонували заповнити анкету, в якій було подано список більш як із 140 компаній з різних галузей.

Експерти оцінювали претендентів за 5-бальною шкалою згідно з трьома параметрами:

- інноваційність продукту: розробка та впровадження нових або вдосконалених продуктів, послуг, технології виробництва;

- інноваційні підходи в управлінні бізнес-процесами: організації виробництва, логістиці, управлінні персоналом, фінансами, продажами тощо;

- масштаб інновацій: якого поширення набула інновація.

У підсумку в шорт-лист потрапили 50 компаній – по п'ять у кожній галузі.

Експерти вказали значущі, на їхню думку, інновації в компанії — у мережі «Сільпо» такими стали дизайнерські супермаркети і поєднання традиційного ритейлу з фуд-кортом та ресторанами.

Це вже втретє «Сільпо» визнають найінноваційнішою компанією 2019 року українського ритейлу. Раніше мережа стала єдиним ритейлером у топ-20 інноваційних компаній України в рейтингу видання «Власть денег», а за результатами дослідження Mind Innovation Index 2019, Fozzy Group була названа «Інноваційним лідером галузі «Ритейл», а мережа супермаркетів «Сільпо» отримала нагороду в спеціальній номінації «Інноваційність у роботі з клієнтами». В 2019 році також три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Понад п'ять років тому ритейлер почав розробляти власний авторський концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний дизайн для кожного магазину.

У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування й супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 07.12.2019 торговельна мережа нараховує 251 супермаркет.

Архів новин