Відкиньте всі консервативні і традиційні уявлення про супермаркет та зануриться у «безодню» популярного мистецтва. Розпочніть власну мандрівку по найяскравішому магазину Луцька — новий «Сільпо» в стилі «поп-арт фешн» 18 жовтня 2019 року відкрився в ТЦ «Імідж».
Строкатий і яскравий «поп-арт», примудряється поєднувати непоєднуване, з легкістю міксуючи абстрактні малюнки з коміксами, кричущі забарвлення супер-яскравих відтінків з лофтовими бетонними поверхнями та шаховими картатими стінами та колонами. Дизайнери Сільпо» також з іронією подивилися на стиль Urban Animals та впізнавано приправили образи значною порцією поп-арту.
Let’s party! Go! Yummy! Спробуйте пройти цей “поп-арт квест” по всьому магазину: знайдіть усі 11 тваринок-стиляг на колонах, яскраву вивіску «Сільпо» в нетиповому положенні та інші модні фешн-символи. На кого схожий жовтий манекен під стелею, що нібито качається у сітці для покупок? Піднімайте голову вгору і порахуйте шахові картаті обличчя.
Знайшли фешн-блогера на одній з колон? Кажуть, є така прикмета: якщо потерти її коліно, загадати бажання — ви обов'язково повернетесь в це місце. А у новому «Сільпо» площею 1270 кв. метрів на вас також чекатимуть спеціальні атмосферні зони: випічка від «Крафтярів» із легендарним гречаним багетом, риба власного виробництва, гриль на дровах, гаряча свіжоспечена піца, яку ми готуємо прямо в торговельному залі, та власна кондитерська.
Записуйте адресу: м.Луцьк, вул. Ровенська, 89.
Fozzy Group, до якої входить торгівельна мережа «Сільпо», також подбала і про персонал, який працюватиме в цьому магазині. Кімната відпочинку і прийому їжі для співробітників виконана також у стилі «поп-арт фешн», щоб вони відчували атмосферу, де кожен день будуть дарувати гостям радість. Це буде шостий «Сільпо» з початку 2019 року, де компанія виконує дизайнерський ремонт у кімнатах для персоналу.
«Сільпо» – єдиний у світі великий мережевий ритейлер, який створює індивідуальний концептуальний дизайн кожного супермаркету. Наприклад, є магазин у стилі Ван-Гога, «музичний», старовинної типографії, яхт-клубу чи морського порту, азійської культури, Дикого Заходу чи магазин з написами на вигаданій мові з серіалу «Зоряний шлях» - клінгонській та багато інших.
Це буде 12-й новий «Сільпо», який відкрився у мережі з початку 2019 року. За цей час також було оновлено також 5 діючих магазинів, які отримали нову концепцію та дизайн.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. У мережі діє проект підтримки та розвитку українських виробників та фермерів «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в супермаркетах «Сільпо» та делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 18.10.2019 р. торговельна мережа «Сільпо» налічує 248 супермаркетів.
19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше