Створюючи дизайн нового супермаркету в блоці В торгового центру Dream Town, команда «Сільпо» переосмислила, як активні види спорту можуть поєднуватися з фруктами й овочами. На одному із входів у торговому центрі гостей зустрічає вивіска, виготовлена зі справжніх м'ячів для гольфу, і шість повітряних куль під стелею, а на іншому вході, з боку станції метро «Героїв Дніпра», та над касами — підвісний нібито більярдний стіл із великими підсвіченими кулями з номерами.
На стінах «Сільпо» зображені спортсмени, які замість інвентарю і м'ячів використовують овочі та фрукти. Всі герої вигадані, будь-які збіги з реальними особистостями випадкові. В оформленні помітні паралелі між спортом і продуктами харчування. Футбольні м'ячі та кавуни, м'ячі для американського футболу і дині лежать у великих сітках під стелею у відділі «Овочі та фрукти», а «Лавку Традицій», «Гастрономію» та відділ сиру вінчає великий футбольний м'яч.
У центрі залу «Сільпо» — світ баскетболу. В кафе-піцерії на 14 стільців під стелею розміщено підвісні баскетбольні м'ячі, світильники повторюють їхню форму, а підлога — фактуру баскетбольного м'яча. Сама зона піцерії огороджена перегородкою з металевих м'ячиків, забарвлених у різні кольори, які створюють зашифрований малюнок. Із особливих концептуальних зон у цьому «Сільпо» представлені також «Квіткова майстерня», власна пекарня, свіже пиво на розлив і суші на винос, кава власного обсмажування й велика рибна зона зі свіжою рибою та власного копчення.
Супермаркет площею 2114,2 кв. м у Dream Town блоку В працює цілодобово, а для зручності гостей ми розмістили 25 кас, з яких шість — експрес і шість — самообслуговування.
«Сільпо» — це наша шкільна любов. Ми мріяли про них вже давно, але соромилися зателефонувати. У цьому році нарешті зважилися і з'ясувалося, що наша любов взаємна», — зазначив співвласник ТРЦ Dream Town Гарік Корогодський.
Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Понад п'ять років тому ритейлер почав розробляти власний авторський концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний дизайн для кожного магазину.
У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування й супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» й делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 13.12.2019 торговельна мережа нараховує 253 супермаркети.
Dream Town — найбільший торговельно-розважальний центр Києва. Він є унікальним не тільки завдяки своїм масштабам і архітектурі, а й незвичайній атмосфері, яка панує всередині комплексу. ТРЦ складається з двох частин, розміщених між трьома станціями метро: «Оболонь», «Мінська» та «Героїв Дніпра».
Архів новин
19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше