У Львові відкрився «Сільпо» у стилі майстерня реклами 19.12.2019

Постери та плакати, яскраві вивіски й векторні зображення на стінах і колонах — тринадцятий супермаркет «Сільпо» у Львові відкрився у стилі майстерня реклами. Гості магазину ніби потрапляють у великий креативний офіс. В оформленні багато еклектики — на стінах ілюстрації продуктів у різних стилях та стилізованих зображень із графічних програм, ніби дизайнер вибирав кілька варіантів, а також чат-переписки та палітри різних кольорів, які використовують у роботі рекламники, щоб підібрати найкращий. Зверніть увагу на вивіски у відділах — вони креативні та геть різні за розміром, стилем, конструкцією, кольором підсвічування й навіть матеріалами.

Дизайнерський супермаркет площею 1137,3 кв. м працює з 18 грудня з 08:00 до 23:00 за адресою: Львів, вул. Шевченка, 60. Із особливих концептуальних зон на гостей «Сільпо» чекають кулінарія із грилем, власна кондитерська, де можна замовити торти, пекарня з незмінним гречаним багетом та продукцією «Крафтярів», а ще рибна зона із живою та рибою власного копчення, зона з піцою, яку виготовляють прямо в залі, та товари від локальних виробників «Лавка Традицій».

Перші дизайнерські «Сільпо» у Львові відкрилися 2016 року — магазин у ТРЦ Forum Lviv, створений у стилі Аліса у Дивокраї, супермаркет із фуд-містечком у ТРЦ Victoria Gardens, оздоблений у класичній стилістиці міста Лева. У 2019 році — «Сільпо» в ТРЦ Spartak, який виконано у стилі джаз, а також супермаркет у стилі полігональність у ТЦ «Роксолана».

Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому ритейлер почав розробляти власний авторський концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний дизайн для кожного магазину.

У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо.

В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 18.12.2019 торговельна мережа нараховує 254 супермаркети.

Архів новин