У ТЦ «Ультрамарин» відкрився «Сільпо» в японському стилі «36 видів на гору Фудзі»

Основою дизайну нового «Сільпо» в київському ТЦ «Ультрамарин» стало сучасне прочитання серії кольорових гравюр «36 видів на гору Фудзі» японського художника Кацусіки Хокусая. На стінах супермаркету — різні види Києва, а замість гори Фудзі на всіх зображеннях є одна з основних визначних пам'яток міста — Андріївська церква, яку видно майже з будь-якої точки. Самі картини розповідають різні історії, передають настрій та пори року в тій стилістиці, на яку ілюстраторів надихнули японські гравюри.

Гостей магазину «Сільпо» на вході зустрічають ліхтарі з нанесеними японськими ієрогліфами — там написано вітання і кілька прислів'їв про їжу. Над овочевим відділом височить дракон, над рибним — цілий косяк риб, що світяться, відділ «Чай і кава» накриває японське віяло, гастрономія захована під японською пагодою, а алкогольний відділ — під солом'яною стріхою. У фреш-відділах і в деяких зонах магазину підвішено дощечки з японськими прислів'ями про їжу, ієрогліфи можна знайти і на обладнанні. У супермаркеті ми також розмістили кота Манекі Неко як символ вітання й гостинності. Його часто можна зустріти в японських магазинах та різних лавках, бо, як вважають, він приносить удачу і приманює більше гостей.

Із концептуальних зон на гостей «Сільпо» площею 1879,6 кв. м чекають суші та піца, які виготовляють вручну прямо в залі, квіткова майстерня із флористом, «Лавка Традицій» із товарами від локальних українських виробників, бутик із кавою свіжого обсмаження, велика зона з живою рибою, де можна замовити чищення, та рибою гарячого копчення зі своєї коптильні, власна кондитерська й пекарня з незмінним гречаним багетом і продукцією «Крафтярів».

Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому ритейлер почав розробляти власний авторський концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний дизайн для кожного магазину.

У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, спортивний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська та японська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо.

В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 22.12.2019 торговельна мережа нараховує 256 супермаркетів, включаючи чотири Le Silpo.

Архів новин