До створення концепції дизайну супермаркету команду «Сільпо» надихнув цикл «Одеські розповіді» відомого письменника Ісака Бабеля, який оспівував а мистецтво жити в Одесі. В інтер’єрі багато дерева, на стінах – ілюстрації з життя міста початку 20-х років: велике весілля, одеські дворики з жінками, що лаються між собою на балконі, хлопчаки на Привозі та ті що катаються на трамваї, пограбування банку, банда і їхній лідер Беня Крик, а ще зображення на тему вічного кохання.
У новому «Сільпо» площею 796 кв. м з особливих концептуальних зон – «Лавка Традицій» із продукцією маленьких українських господарств, кулінарія з грилем на дровах, рибний відділ із коптильнею для гарячого копчення, власна кондитерська, бутик з кавою власного обсмаження та своя пекарня із продукцією «Крафтярів» і незмінним гречаним багетом.
Це сьомий тематичний дизайнерський «Сільпо» в Одесі: є магазини у стилі лофт, найкращих традиціях Люстдорфа з мотивами німецького сільського життя, у стилі морський порт, архітектура корабля і навіть музичний супермаркет. Новий магазин «Сільпо» за адресою вул. Єврейська, 50/1 – 26-й у місті.
Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому ритейлер почав розробляти власний авторський концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний дизайн для кожного магазину.
У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, спортивний, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська та японська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо.
В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 26.12.2019 торговельна мережа нараховує 257 супермаркетів, включаючи 4 Le Silpo.
Архів новин29.07.2024
Найповільніший рекорд України: у «Сільпо» на касі обслуговували гостя 16 хвилин
Докладніше