Каравани, верблюди, торговці та мечеті — у ТРЦ «Даринок» відкрився новий дизайнерський «Сільпо» у стилі Великий Шовковий шлях. На вході й над касами можна побачити навантажений караван із 6 верблюдів і маленького віслюка, що тягне на собі найбільше речей. Їх веде погонич, який скеровує всіх на Східний ринок.
За задумом концепції, у супермаркеті гості здійснюють подорож найекзотичнішим відрізком Великого Шовкового шляху — від Дуньхуа (Китай) до Самарканду (Узбекистан). Вони мають нібито пройти через пустелю, милуючись її безкрайніми піщаними просторами й оазами. Основний інтер'єр торгового залу площею 1650,6 кв. м виконано в пустельних кольорах, а на цьому тлі вирізняються яскраві плями-островки — великі тканинні барвисті шатра із відділами «Сільпо»: гастрономією та «Лавкою Традицій» із продукцією маленьких господарств, рибою і морепродуктами, власною кондитерською.
Перша зупинка — Дуньхуа — місто на околиці Великої Китайської стіни, що є воротами до Китаю для незліченних караванів. Тут купці запасаються шовками і порцеляною, щоб прямувати на Схід. Під червоним шатром розміщено зону з овочами та багатьма видами фруктів, навіть екзотичних. А під традиційним китайським дахом — кафе з піцою, яку готують прямо в торговельному залі, сендвічами й готовою їжею. За столиками посидіти мають змогу 43 відвідувачі, ще 6 знайдуть собі місце за барною стійкою.
У Кашгарі — на другій зупинці — на гостей «Сільпо» очікує різноманітність тканого текстилю та гобеленів, які припали до душі китайцям. Увагу привертають нібито килими на стінах і колонах. Тут розміщено відділи власної пекарні та випічки із продукцією «Крафтярів», а вздовж стін — фреш-відділи з рибою, м’ясом, кулінарією і гастрономією.
І нарешті, сяючий Самарканд — перлина Великого Шовкового шляху. У цій частині на гостей чекатимуть пейзажі міста та стелажі з напоями, алкоголем, кондитерськими виробами й замороженими продуктами.
«Ми вибрали тему Великого Шовкового шляху, щоб показати гостям чарівний східний ринок із верблюдами, про який вони читали в дитинстві в казках. На стінах ми зобразили сценки з ринкового життя, які підкреслюють цю історію та створюють особливу атмосферу. У нас на ринку продають не тільки звичайні речі, такі як шовк, коштовності, їжу, різні предмети, а й навіть міфічних тварин та чарівні речі», — пояснює маркетинг-директор «Сільпо» Катерина Огуряєва.
У супермаркеті можна також придбати соки фреш, свіже пиво, живу рибу, яку одразу почистять, та копчену у власній коптильні, різноманітний хліб із власної пекарні. Для зручності гостей ми розмістили 17 кас, з яких 5 — самообслуговування.
Мережа супермаркетів «Сільпо» від свого заснування експериментує з інтер'єром торговельних залів. Більш як п’ять років тому ритейлер почав розробляти власний тематичний концептуальний дизайн для окремих супермаркетів, а в 2018 році поширив експеримент на всю мережу. Тепер кожен новий «Сільпо» має індивідуальне оформлення, крім того, діє програма оновлення дизайну й концепції вже наявних магазинів. Тож нині «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину.
У мережі є супермаркети, зокрема, в таких стилях: Всесвіт Мавки, Ван Гог, музичний, стімпанк, стародавня друкарня, яхт-клуб або морський порт, азіатська культура, Дикий Захід, є магазин із написами клінгонською мовою (вигаданою мовою серіалу «Зоряний шлях») та рок-зірками тощо.
В 2019 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» увійшли в Europe’s Finest Store 2019 – топ-25 найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування й супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 21.12.2019 торговельна мережа «Сільпо» нараховує 255 супермаркетів, включаючи чотири Le Silpo.
Архів новин25.09.2023
Банк Власний Рахунок на свою другу річницю дарує гостям подвійний кешбек балами за усі покупки
Докладніше