Цей звіт віцепрем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольга Стефанішина презентувала 15 липня 2020 року на Політичному форумі високого рівня зі сталого розвитку ООН.
«Ми впевнені, що «Лавка Традицій», як проєкт підтримки й розвитку локальних гастропідприємців та малого бізнесу, відповідає Цілям сталого розвитку, бо сприяє підприємництву, творчості й інноваційній діяльності та заохочує офіційне визнання і розвиток мікро-, малих і середніх підприємств, а також заохочує розвиток сталого туризму, місцевої культури і виробництва місцевої продукції. І звичайно, проєкт підтримує позитивні економічні, соціальні та екологічні зв’язки між міськими, приміськими й сільськими районами. Ми раді, що «Сільпо» став частиною практик бізнесу щодо досягнення Цілей сталого розвитку України. Для «Лавки традицій» ми обрали Цілі: №8. Гідна праця та економічне зростання й №11. Сталий розвиток міст та спільнот», — говорить керівниця проєктів сталого розвитку Fozzy Group Олена Тарасова-Красієва.
Цього року Україна вперше подає на Політичний форум з питань сталого розвитку свій Національний добровільний огляд щодо прогресу в досягненні Цілей сталого розвитку, підготовлений Мінекономіки. Глобальний договір ООН в Україні підготував у рамках цього документа огляд просування корпоративного сектора до досягнення Цілей сталого розвитку (ЦСР). Зокрема, представлено кейси українських компаній, які поставили за мету працювати відповідно до ЦСР і зробили їх частиною своїх бізнес-стратегій.
«Наш огляд — це надихаючі історії компаній, що зробили крок назустріч змінам заради добробуту мільйонів людей. В Україні працює безліч талановитих підприємців, які розвивають соціально відповідальний бізнес уже зараз. У час глобального локдауну нам усім не завадять гарні новини, і наш Національний огляд прогресу українського бізнесу — це гучний заклик до спільної праці», — підкреслила голова правління Мережі Глобального договору ООН в Україні Тетяна Сахарук . Вона додала, що в Україні є реальні приклади того, як можна успішно вбудовувати принципи сталого розвитку в роботу компанії на стратегічному рівні, в операційну діяльність, комунікації зі стейкхолдерами та звітність. Окрема частина огляду присвячена ролі бізнесу в боротьбі з COVID-19 в Україні, де також є внесок «Сільпо». Нагадаємо, компанія виділила 100 мільйонів гривень на закупівлю обладнання для лікарень та засобів захисту для медиків.
Добровільний огляд щодо прогресу бізнесу в Україні в досягненні Цілей сталого розвитку доступний за посиланням.
Повний звіт українською: PDF , англійською: PDF
«Лавка Традицій» — проєкт підтримки та розвитку локальних гастропідприємців і малого бізнесу. З 2011 року команда шукає нових героїв фудіндустрії по всій Україні: знайомиться, перевіряє продукцію, виробництво, документи, допомагає з маркетингом, підбором правильного асортименту. Нині в «Лавці Традицій» 142 малих виробники, які продають свою продукцію в понад 100 супермаркетах «Сільпо». Для розвитку підприємців проводяться фестивалі локальної гастрономії True&Local, дегустації «Виробник пригощає», школа гастробізнесу «Фудпросвіта», гастротури «Агромандри» та виробництво крафтового сиру «Чізарня» на території супермаркетів.
Добровільний національний огляд щодо прогресу в досягненні Цілей сталого розвитку — це звіт, який представляють країни – учасниці ООН з періодичністю 3-5 років на Політичному форумі високого рівня зі сталого розвитку ООН, щоб оцінювати прогрес у досягненні цілей. Раніше про свої здобутки вже звітували Данія, Японія, Швеція, Фінляндія та інші країни. Цьогорічна тема форуму — «Прискорені дії та шляхи трансформації: реалізація десятиріччя дій та досягнення в інтересах сталого розвитку» (рішення ГА 74/508). У 2020 р. презентують свої огляди Україна і ще 46 країн.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Заснована в 1998 році. Станом на липень 2020-го нараховує 263 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo та інтернет-магазин shop.silpo.ua, запущеный під час карантину. «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Архів новин19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше