Мережа супермаркетів «Сільпо» стала найкращою — премія Retail Awards 2019 «Вибір споживача» 27.02.2020
Національна премія в галузі роздрібної торгівлі України Retail Awards «Вибір споживача» оголосила переможців 2019 року. Найкращою мережею супермаркетів України шостий рік поспіль стала мережа «Сільпо». Загалом ритейлер переміг у чотирьох номінаціях і здобув першість також у Києві, Львові та Одесі.

«Дуже важливо, що найкращою мережею України нас визнали найголовніші експерти — наші Гості. У 2019 році ми відкрили 23 нових дизайнерських супермаркети та оновили 5 магазинів, які отримали власний тематичний дизайн. Цього року в нас багато планів, тож сподіваємося, що Гості також оцінять те, що ми для них готуємо», — розповіла маркетинг-директор «Сільпо» Катерина Огуряєва.

Національна премія в галузі роздрібної торгівлі України Retail Awards заснована в 2011 році. Її номінації формуються за підсумками щорічного глибокого аналізу ринку роздрібної торгівлі. Шорт-лист фіналістів у кожній номінації визначає експертне журі премії, що складається з представників провідних роздрібних мереж, торгових центрів і консалтингових компаній. Переможець у кожній номінації визначається шляхом опитування респондентів онлайн-панелі компанії Ukrainian Marketing Group та опитування всіх охочих респондентів з відкритим доступом (реклама й посилання на опитування розміщені в соціальній мережі Facebook, а також на інших онлайн-ресурсах). Дослідження проводить компанія Ukrainian Marketing Group.

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України з асортиментом близько 76 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів, а також товарами власних торгових марок і власного імпорту. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка Традицій™», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Станом на 28.02.2020 торговельна мережа нараховує 260 супермаркетів, включаючи 4 делікатес-маркети Le Silpo.
Архів новин