4 грудня 2020 року — Оновлений «Сільпо» за мотивами відпочинку в Карпатах відкрився в Івано-Франківську за адресою вул. Гетьмана Мазепи, 168а.
«Коли навесні в умовах закритих кордонів ми вибирали концепцію, нам захотілося підкреслити безмежні можливості подорожей Україною, — розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо». — Звичайно, список екстремальних видів відпочинку та для релаксу в наших Карпатах невичерпний. Але всі топові нам вдалося відобразити на території супермаркету».
1800 кв. м торгового залу розділено на літні та зимові гірські види спорту й розваги. Туристичний маршрут у «Сільпо» спочатку проходить під дельтапланами. Потім – грибною поляною і повз величезний кошик лохини у відділі овочів та фруктів. На горі в гастрономії шукайте скелелазів, які доповнили своє спорядження ковбасками і сиром. Зробіть зупинку, щоб довше вибирати свіжу рибу — так ви поспостерігаєте за динамічною інсталяцією фрірайдера в каяку. Далі у м’ясному і молочному відділах на вас чекають засніжені траси з лижниками та сноубордистами. Перепочити можна біля піцерії, яка має точнісінько такий вигляд, як колиба біля станції витягу в Буковелі.
У «Сільпо» ми оновили як дизайн, так і асортимент для наших Гостей. З’явилися квітковий бутик та кав’ярня Feel__trd. У м’ясному відділі тепер є камера дозрівання м’яса. У гастрономії – окрема вітрина «Лавки традицій». А в рибному відділі встановили акваріум з устрицями.
Завітайте в «Сільпо», щоб зробити запаси смаколиків і селфі з друзями в повному екіпі. Або щоб помріяти про наступний сезон, якщо сумуєте за своїм улюбленим екстремальним спортом.
Довідка про «Сільпо»
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2020-го нараховує 272 супермаркети, зокрема, 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 60 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також оформлюються у стилі магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий тощо. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
Архів новин