Мережа супермаркетів «Сільпо» потрапила до переліку брендів, турботу яких споживачі відчули під час карантину. Такі дані дослідження міжнародної дослідницької компанії Kantar Ukraine. Окрім «Сільпо», найбільш часто згадували, зокрема, Rozetka та «Нову Пошту».
«Пандемія, карантин і нова реальність стали справжніми викликами для брендів та виробників. Багато з них швидко на це відреагували. Згідно з опитуванням, кожен п’ятий споживач помітив турботу з боку брендів та виробників», — повідомляє Kantar Ukraine.
Опитування, що проводилося 14–28 травня 2020 року, репрезентує міське населення України, яке користується інтернетом, у віці 18–55 років. Розподіл було здійснено за статтю, віком, типом населеного пункту та регіону. В цілому проникнення інтернету становить 84%. Обсяг вибірки – 1000 респондентів. Дослідження проведено з ініціативи та фінансування Kantar Ukraine.
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Заснована в 1998 році. Станом на червень 2020-го нараховує 262 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. В компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка традицій», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Архів новин19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше