10 грудня 2020 — Для всіх, кого в дитинстві захоплювали пригоди золотошукачів, ми відкрили новий дизайнерський «Сільпо» в місті Рівне в ТРЦ «Злата Плаза» за адресою вул. Короленка, 1.
На вході Гостей зустрічає інсталяція людини з золотим серцем — символ гостинності «Сільпо». А також чарівний дух — Гном із книжкою про історію створення нашої «золотої копальні», на концепцію якої нас надихнула, зокрема, й назва торгового центру. Таке рішення дало змогу втілити багато чудових ідей та навіть обіграти невисокі стелі заввишки всього 2,47 м.
870 кв. м торгового залу команда «Сільпо» перетворила на золоту копальню. Тут можна знайти і злитки золота, і кирки для його видобутку. Втім, справжні скарби золотого «Сільпо» — у відділах власного виробництва. На Ггостей чекає духмяна піца з печі. Риба солона та гарячого копчення, яку готують у власній коптильні без жодних консервантів — лише сіль, натуральний дим осикових, дубових та вільхових гілочок. А ще м’ясо, що проходить процес ферментації протягом 21 дня у спеціальній шафі сухого дозрівання, щоб стати особливо м’яким і соковитим. Та в найкращих традиціях «Сільпо» — власна кулінарія й улюблена всіма пекарня, яку недарма дизайнери прикрасили інсталяцією «Золоті руки».
Серед головних елементів декору — оздоблення стін, стилізоване під копальню, багато дерева та, звісно, золота. Над фруктами й овочами рухаються вагонетки. Поряд із м’ясним відділом — золоте теля. А ще ми створили міні-перфоманс у магазині: ліхтарі на касках золотошукачів передають азбукою Морзе наше особливе повідомлення Гостям — #silpolovesyou.
З 8:00 до 23:00 щодня шукайте свої скарби в новому «Сільпо».
Довідка про «Сільпо»
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2020-го нараховує 273 супермаркети, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 60 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
Архів новин