15 грудня 2020 — У херсонському ЦУМі за адресою просп. Ушакова, 49 відкрився оновлений «Сільпо» у стилі ар-брют. Цей магазин є присвятою всім митцям-аматорам, чий геній ще має відкритися світу. Натхненням для його появи стала творчість художниці Поліни Райко з Херсонщини.
На 1336 кв. метрах дизайн магазину увібрав у себе кольори степу і контрастні тіні південного сонця. Артоб’єкти велетенських птахів і риб символізують надію і любов, які є в душі кожної людини. Інсталяції у вітринах ніби народжені в обіймах напівсну в спекотну ніч: вони складають свій власний всесвіт дивовижних рослин і тварин. Візерунки на стінах за мотивами південної флори розписані вручну.
«Нам подобається привносити різнопланову естетику в міські пейзажі. Супермаркет не має бути тільки утилітарною спорудою, тому ми щоразу прагнемо додати сенсів у дизайн кожного магазину. Відтак досвід купівлі стає смачним на різних рівнях сприйняття і додає радості в житті», — розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».
Розробка візуального втілення концепції відбувалася за участі представників Благодійного фонду імені Поліни Райко, чиї консультації були неоціненними для натхнення художників проєкту. Своїми думками поділився один з ілюстраторів: «Херсонщина — непростий за характером край, контрастний, яскравий. Це хотілося показати в ілюстраціях: постійна боротьба квітучого, життєрадісного півдня з усім лячним, що ховається в темній, бездонній тіні, яку відкидає все живе у найбільш сонячний день. Щоб розповісти про природу півдня України, потрібно лише заплющити очі, забути всі умовності, подвійні значення, контексти, судження і чужі думки. А коли відкрити – немов народитися знову, по-дитячому дивитися на квітку і бачити лише квітку».
Дух контрастної і щедрої Херсонщини відображено не тільки в декорі, а й в асортименті. В оновленому «Сільпо» Гості можуть замовити від послуг флориста до відкриття живих устриць. У кафетерії на вибір є і китайські, і українські страви, навіть піца й шаурма.
У рибному відділі можна вибрати чорну та червону ікру, морепродукти на льоду, балики та червону рибу або замовити копчення. Серед інших смаколиків у цьому «Сільпо» є оливковий бар та велика зона з продуктами «Лавка традицій», бутик з хамоном і послугами кортадора та страви з грилю, де можна замовити шашлик. Не обійдеться й без легендарної пекарні — крім випікання хліба в подовій печі, тут готують ще й пироги.
Щодо особливих побажань — якщо буде недостатньо вибору солодощів, то «Власна кондитерська» може здивувати ексклюзивними цукерками від міжнародних шоколатьє або ж прийняти індивідуальне замовлення.
До супермаркету можна зайти і просто, щоб порефлексувати за філіжанкою фільтр-кави у FEEL__trd. Усе відкрито з 08:00 до 23:00 щодня.
Втім, «Сільпо» не тільки надихається яскравим херсонським краєм, а й турбується про нього. У магазині замість поліетиленових пакетів є екопакети з крохмалю, які можна компостувати. А ще співробітники сортують вторсировину, а на території встановлено баки для роздільного збору сміття.
Довідка про «Сільпо»
«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2020-го нараховує 274 супермаркети, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 60 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
Архів новин