Інтер’єр київського «Сільпо» розмалювали українські виконавці графіті 15.12.2020
15 грудня 2020 ― «Сільпо» за адресою вул. Січових Стрільців, 37/41 у Києві перетворився на осередок стріт-арту. Цей оновлений магазин став 65-м дизайнерським супермаркетом у колекції мережі. 

Збільшений до 1340 кв. метрів, простір «Сільпо» присвячено середовищу вуличних субкультур. Під стелею висить величезний бумбокс, серед фарбованих шин катають скейтери. Усі графіті власноруч намалювали креатори ― Сергій Радкевич, CHZZ та група Nameless. Райтери «забомбили» стіни, колони, фрізи, обладнання магазину посвятами легендам R’n’B та хіп-хопу. В магазині можна знайти зображення Джеймса Брауна, Тупака, The Notorious B.I.G., Easy-E. А якщо придивитися, то в тегах приховано смисли та послання: панчі королеви українського хіп-хопу – одні з них ;)  

Всередині «Сільпо» можна смачно чілити в концептуальному кафе. Воно відтворює вагон нью-йоркського метро, яке свого часу стало місцем комунікації андеґраундних креаторів. Проєкт кафе розробив і втілив львівський художник Сергій Радкевич, який кілька років поспіль був організатором фестивалю стріт-арту: «Цей розпис – персональна реакція на субкультурний рух 80-х, культури андеґраунду та хіп-хопу Нью-Йорка. Головна ідея – створення інверсії до виразних і характерних наративів того періоду. Розпис нагадує холкар*, що створений не на вагоні метро ззовні з повністю зафарбованими вікнами, а, навпаки, перенесений усередину інтер’єру». 

Арткуратор проєкту ― агенція Port.agency, яка супроводжувала колаборацію мережі «Сільпо» і виконавців графіті.  

«Ми насправді щасливі, що змогли підтримати український вуличний арт, хоч і в інтер’єрі :) Ми із захопленням спостерігали за тим, як магазин перетворюється на простір самовираження райтерів, ― ділиться враженнями Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо». ― Було незвично не до кінця уявляти результат, адже це все тру графіті, створені без трафаретів. Та ми обожнюємо експериментувати і пропонувати щось нове нашим Гостям: як в асортименті, так і в атмосфері супермаркету». 

Крім розширення культурних горизонтів, завдяки «Сільпо» можна урізноманітнити свій гурме-досвід, адже вибір продуктів у супермаркеті став ще кращим. У магазині з’явилася власна пекарня. А ще тут можна вибрати рибу гарячого копчення з власної коптильні, взяти із собою суші або замовити піцу з печі.  

Щоб не порушувати флоу життя київських вулиць, в оновленому «Сільпо», крім шести звичайних кас, працюють 8 самокас, а двері для Гостей відчинені цілодобово. 

* холкар ― сленг з англ. whole car 


Довідка про «Сільпо»

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2020-го нараховує 274 супермаркети, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. «Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 60 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
Архів новин