Пригоди Тома Соєра в одеському «Сільпо» 17.12.2020
17 грудня 2020 ― В Одесі за мотивами пригод Тома Соєра відкрито оновлений «Сільпо» за адресою вул. Генерала Петрова, 51. Дизайн-концепція занурює у світ безтурботного дитинства ХІХ сторіччя, з яким ми всі добре знайомі завдяки творам Марка Твена. 

Від самого початку до кінця на 1600,1 кв. метра торгового залу ілюстрації розміщено в певній послідовності, а кожна з них розповідає повчальну історію з книги. Найбільша інсталяція у магазині ― велетенський корабель «Міссісіпі», на борту якого під світловий супровід та шум колеса рухаються люди, яким пощастило подорожувати разом із Томом Соєром. 

Помітити «Сільпо» можна ще здалеку ― на фасаді розташовано величезне колесо, а над входом до магазину Том Соєр та Гекльберрі Фінн фарбують паркан, як у найвідомішій сцені роману. Зустріти цих чудових бешкетників можна і всередині магазину ― на плоту біля поличок з алкоголем та біля кав’ярні FEEL__trd.  

Одеський «Сільпо» неможливо було б уявити без великого рибного асортименту ― тут є окремий холодильник з ікрою, морепродукти, риба на льоду і власного копчення, суші, а ще акваріум, з якого можна вибрати будь-яку рибу та скористатися послугою чищення. Тут також випікають хліб у подовій печі, є відділи кулінарії і салат-бар. Серед нововведень ― замовлення шашлику на грилі, великий вибір здорової їжі та цілий острів «Лавка традицій» із локальними продуктами від малих сімейних ферм. У підвісній хамонерії доступні послуги кортадора. І завжди є опція доповнити всю цю красу свіжим букетом із квіткового бутика.  


Довідка про «Сільпо»

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2020-го нараховує 274 супермаркети, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. 

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 60 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
Архів новин