Море креативу в «Сільпо» Venice Beach 31.10.2020
31 жовтня 2020 – Якщо є океан, то має бути пляж — зустрічайте «Сільпо» Venice Beach у львівському БЦ «Океан», що на вулиці Володимира Великого, 26а. Новий дизайнерський супермаркет присвячується всім неймовірним людям, які живуть і гостюють у Львові. 

Оригінальний Venice Beach розташовано зовсім не в центральному районі Лос-Анджелесу, але він став центральним місцем релаксу для креативних та ексцентричних особистостей. Щодня супермаркет приваблює музикантів, акторів, вуличних акробатів, заклиначів змій, скейтерів, серферів, художників і, звісно, туристів.

«Ми присвятили магазин, мабуть, єдиному пляжу, на якому пісок і море не є головною туристичною принадою. «Сільпо» Venice Beach — про безмежну творчість і самовираження. Хочемо, щоб і наші Гості почувалися яскравими й автентичними», — ділиться натхненням Катерина Огуряєва, директор з маркетингу мережі «Сільпо».

Усі принади і своєрідності каліфорнійського пляжу Веніс тепер відображено у дизайні супермаркету «Сільпо». На 925,6 квадратних метра є пірс розваг з американськими гірками, венеціанські канали, дошки для серфінгу, балони з фарбою, пальми, пісок і океанські хвилі на стелі. Фрукти й овочі у маленьких смугастих кіосках на колесах — майже як на пляжі. Усе тут настільки дивно, чудернацько, парадоксально, що це — прекрасно.

На нашому «пляжі» особливо зверніть увагу на живу рибу, рибу власного копчення й засолу, ряди з хамоном і оливковий бар. Завітайте на піцу з власної печі, поласуйте продуктами від маленьких господарств «Лавки традицій».

З 08:00 до 23:00 шукайте на муралах натяки на легендарні серіали та комп’ютерну гру з «Міста янголів», пасхалочки у графіті та зробіть селфі з фламінго — у новому «Сільпо» Venice Beach хочеться смаколиків та креативу до нестями.

Довідка про «Сільпо»

«Сільпо» — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Заснована в 1998 році. Станом на жовтень 2020-го нараховує 270 супермаркетів, у тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo та інтернет-магазин shop.silpo.ua, впроваджений під час карантину. У компанії діє проєкт підтримки та розвитку малих українських виробників «Лавка традицій», продукцію яких можна придбати в «Сільпо» і делікатес-маркетах Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

«Cільпо» — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 60 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також оформлюються у стилі магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. В 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine.
Архів новин