Заява Fozzy Group щодо комісійної винагороди за еквайринг 05.04.2021

Група компаній Fozzy Group підтримує Проєкт Закону про платіжні послуги №4364 в частині врахування правок стосовно нормативного регулювання тарифів інтерчейндж та комісійної винагороди банку-еквайру.

Ця законодавча ініціатива вже давно на часі, оскільки сьогодні вартість еквайрингу для українського бізнесу невиправдано висока. Згідно з внесеними правками до другого читання Проєкту Закону №4364 загальний розмір комісійної винагороди за послуги еквайрингу має зменшитися. Таким чином, в Україні комісія досягне ринкового рівня і стане рентабельною. Адже станом на сьогодні вона може становити до 2-3%. При цьому, в Європейському Союзі розмір загальної комісії для рітейлера – 0,8% або до 1,2% у країнах Східної Європи. Такі ставки у ЄС стали можливими завдяки законодавчому регулюванню ставок інтерчейнджу і політиці банків, які встановлюють рентабельну комісію за еквайринг.

Fozzy Group переконані, що нижчі тарифи еквайрингу в Україні принесуть позитивні результати на макро- та мікроекономічному рівні. На всіх рівнях – держави, громадян і бізнесу – ми маємо бути зацікавлені у заохоченні оплат карткою, тому що це сприяє зменшенню тіньового грошового обороту і забезпечує прозорість економіки.

Завдяки меншим ставкам інтерчейнджу та комісійної винагороди за послуги еквайрингу більше представників малого і середнього бізнесу зможуть дозволити встановлення банківських терміналів та дати своїм споживачам вибір у способах оплати за товари і послуги. Для великих гравців вивільнені кошти означають більший обсяг інвестицій у розвиток бізнесу. Для Fozzy Group це інвестиції в інновації: технологічні рішення, які поліпшують і спрощують досвід гостей. Наприклад, проєкти Самокаса та Вільнокаса у супермаркетах «Сільпо», відкриття онлайн-магазинів і доставка продуктів додому. Усі ці проекти стали особливо важливими в умовах пандемії.

Поточні застарілі ставки на еквайринг в тому числі стоять на заваді стрімкішому розвитку інновацій для бізнесу. Пандемія і карантин вимагають від нас швидких та ефективних рішень, щоб бізнес зміг вийти з цього потрясіння без втрат для наших гостей і співробітників. У новій реальності фізичних обмежень ми маємо миттєво перелаштовуватися, щоб надавати нові безпечні послуги нашим гостям. І хоча висока комісія передбачає принаймні оновлення парку терміналів для безготівкових оплат – на жаль, цього не відбувається. Завдяки інноваційним терміналам можна підвищити швидкість оплати кожного гостя, надавати персоналізовані винагороди, розраховуватися балами і навіть краще дбати про екологію через менше енергоспоживання. Ми, як бізнес, безперечно зацікавлені у наданні найкращого сервісу своїм гостям і точно спрямовуємо інвестиції у потрібні проєкти.

Європейський досвід показує, що зниження ставок за послуги еквайрингу вигідне для більшості громадян країни. Доступність еквайрингу дає кращий рівень сервісу для покупців товарів і послуг, сприяє зменшенню готівкових операцій, а це в свою чергу призводить до більшої прозорості економіки. Відповідно законодавчі ініціативи, що допомагають поширювати безготівкові платежі, відповідають стратегічним інтересам держави.

Архів новин