Fozzy Group разом з міжнародною консалтинговою компанією McKinsey & Company провели перший Data science хакатон в українському ритейлі - Hack4Retail. Метою хакатону було залучити молодих IT-спеціалістів до вирішення реальних завдань у ритейлі та поліпшення користувацького досвіду українців.
Хакатон проходив у два етапи в гібридному форматі: 30-31 жовтня (онлайн) та 14-15 листопада (офлайн). У першому турі понад 1,5 тис. учасників займалися прогнозуванням продажів у e-commerce для певних географічних локацій і продуктів.
За результатами цього етапу, до фіналу було відібрано 23 команди. Перед учасниками фінального туру стояло завдання — оптимізувати операційний двигун роботи e-commerce, а саме карту даркстору, та знайти інноваційні вау-рішення. Загальний призовий фонд хакатону - 15 тис. доларів.
Після дводенної роботи над проєктами журі хакатону визначили трійку команд фіналістів:
Окремі відзнаки від членів журі отримали ще дві команди OttersGottaOtt та Tsina Tyzhnia за якість виконання технічного рішення.
У рамках хакатону пройшли дві панельні дискусії: про перемоги та труднощі в agile трансформації традиційного ритейлу, а також про майбутнє data science у ритейлі та електронній комерції. Напередодні хакатону експерти Fozzy Group та McKinsey провели вебінари про прогнозування в e-commerce продажах та про технологію цифрових двійників у логістиці.
«Сучасний ритейл генерує значно більше даних, ніж навіть банківська сфера або мобільні оператори. Команда Data Science експертів нашої IT компанії TemaBit працює з цими даними у різних проєктах, які допомагають планувати складські запаси та логістику, пришвидшувати роботу системи онлайн замовлень та доставки. Цей хакатон – це наша перша спроба розвитку tech-community, але точно не остання. Ми маємо великі плани з побудови технологічної екосистеми. Це і регулярні зустрічі та панельні дискусії, які допоможуть нам створити цінний wow-досвід для наших Гостей», - прокоментував Іван Славіогло, Віце президент з інформаційних технологій Fozzy Group.
«Впровадження цифрових технологій є фундаментальним трендом розвитку бізнесу за останні роки. Частка ТОП-6 технологічних компаній у структурі індексу S&P 500 зросла до більш ніж 25%, а в рейтингу українських підприємців частка таких компаній уже повноцінно конкурує з традиційним бізнесом. Для традиційних компаній ми також бачимо потенціал: наприклад, внаслідок запровадження просунутої аналітики (АА) EBITDA може зрости в середньому на 10-15%. Ми у McKinsey підтримуємо наших клієнтів у контексті цієї глобальної тенденції. Наша компанія активно інвестує у розвиток власних цифрових компетенцій, розбудовує мережу хабів цифрових та АА спеціалістів у Східній Європі. Також багато уваги McKinsey приділяє налагодженню ефективної співпраці між технологічними талантами та бізнесом. Хакатон hack4retail – яскравий приклад такої співпраці, яка пропонує унікальні можливості як в Україні, так і за її межами», – зазначив Олександр Кравченко, Керуючий партнер McKinsey в Україні.
Партнерами події стали також компанії Red Bull Energy Drink, Data Science UA, 1991 Open Data Incubator, Monkey Shoulder та Kyiv School of Economics.
25.09.2023
Банк Власний Рахунок на свою другу річницю дарує гостям подвійний кешбек балами за усі покупки
Докладніше