Центр штучного інтелекту й інновацій «Лабораторія Зі» TemaBit Fozzy Group почав навчання штучного інтелекту Kissa AI в умовах реального життя. Наразі Kissa AI — одна з перших у світі розумних екосистем, яка здатна обслуговувати гостей на касі без допомоги людини. Процес від сканування до виставлення рахунку займає 4 секунди, що майже у 10 разів швидше, ніж робота класичної каси.
Архітектура екосистеми штучного інтелекту на цьому етапі розвитку складається зі згорткової нейромережі та системи сенсорів. У фізичному вимірі – це «портал» з трьома камерами, вагами, світловими індикаторами, екраном, сканером і платіжним терміналом. З технологією комп’ютерного зору Kissa AI розпізнає страви та формує чек для гостя. Сенсори в екосистемі, застосовуючи візуальні та голосові команди й фідбек, допомагають людині зрозуміти штучний інтелект. Поточна «оболонка-портал» Kissa AI є прототипом і встановлена у «Кантін» БЦ Silver Breeze.
Увесь шлях гостя з Kissa AI виглядає таким чином:
1) Під час першої взаємодії гості проходять онбординг: на екрані з’являється анімація, яка демонструє функціонал. Невдовзі буде додано сонар, який допоможе визначати положення у просторі та рухи гостей, щоб підлаштовувати онбординг під їхню поведінку.
2) Гості ставлять тацю з їжею і напоями у «портал» нейронної мережі. Кольорові світлові індикатори разом з інтерактивним екраном дають підказки про перебіг процесу: режим очікування і готовності, розпізнавання, оплата. Невдовзі буде додана можливість голосового спілкування з гостями.
3) Гості сканують картку «Власний Рахунок». На етапі навчання Kissa AI обслуговує тільки учасників «Власного рахунку», щоб була можливість компенсувати помилки у розпізнаванні страв.
4) Оплата відбувається автоматично, якщо у мобільному додатку «Сільпо» підключений MasterpassTM. Або ж потрібно сплатити безконтактно через платіжний термінал поруч.
«Під час розробки ми досліджували поведінку і рухи гостей, тому штучний інтелект максимально враховує ергономіку і людські фактори, – розповідає Андрій Янбухтін, керівник Центру інновацій і ШІ «Лабораторії Зі». – Завдяки цьому Kissa AI створює нову парадигму взаємодії для гостей: шлях гостя на касі фуд-корту залишається таким, як і на класичній касі, а інновації дарують нові враження, усі операції відбуваються безконтактно, і що найважливіше — інтуїтивно зрозуміло й фаново».
Перший етап розвитку штучного інтелекту почався у червні 2020 року, коли нейромережа почала навчатися на синтетичних даних. З липня 2021-го нейромережа самонавчається вже на живих даних, тобто використовуючи зображення страв усіх гостей «Кантін» з коригуваннями від дата-менеджера. У майбутньому «Лабораторія Зі» планує розвивати й еволюціонувати Kissa AI, щоб штучний інтелект вийшов за межі своєї поточної оболонки та міг автономно взаємодіяти з людьми.
Довідка про Центр штучного інтелекту й інновацій «Лабораторія Зі» TemaBit Fozzy Group
«Лабораторія Зі» — R&D-центр штучного інтелекту й інновацій. Центр створено в структурі TemaBit — ІТ-розробника Fozzy Group. «Лабораторія Зі» розробляє просунуті рішення для торгових мереж, логістики й ресторанного бізнесу групи компаній.
У Центрі проводять експерименти зі штучним інтелектом, згортковими нейронними мережами, машинним навчанням, імерсивними технологіями, а також з використанням інтернету речей. Тут розробляють дата-саєнс алгоритми, що здатні напряму керувати процесами в магазинах. Крім того, уже здійснюються пілотні проєкти з експериментами в галузі робототехніки.Довідка про Fozzy Group
Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України. Бізнес-інтереси групи охоплюють ритейл, виробництво продуктів харчування, банківську справу, ІТ, логістичний, туристичний і ресторанний бізнеси.
Торгові мережі: «Сільпо», Le Silpo, Fozzy, «Фора», Thrash!Траш!, «Біла ромашка», rіngoo.
Ресторани: Буланжері, Дзяо-бар, Мокрі вуса, Escobar, Positano, Who&Why Drinkery.
Агро-промисловий напрям: ТМ «Ніжин», ТМ «Грінвіль», ТМ «Снятинська птиця», ТМ «Богуславна», ТМ Skadi, ТМ «Лівий&Правий». Агробізнес спеціалізується на рослинництві, тваринництві та овочівництві.
Інші бізнеси: банк «Восток», IT-розробник TemaBIT, логістичний оператор «УВК», доставка Justin, мережа турагенцій Silpo Voyage.
Архів новин11.09.2023
Банк Власний Рахунок першим серед банків запустив нову послугу зарплати наперед для співробітників «Сільпо»
Докладніше30.08.2023
Бренд-шеф Fozzy Group Марко Черветті потрапив до переліку найкращих шефів України
Докладніше