Fozzy Group оновлює «Власний Рахунок» — одну з перших програм лояльності в українському ритейлі.
Відтепер «Власний Рахунок» — це сервіс щоденних винагород, який об’єднує бренди з різних сфер бізнесу в єдиний простір для накопичення та використання балобонусів. За покупки у партнерів сервісу Гості отримують спеціальні пропозиції та накопичують балобонуси (1 балобонус = 1 гривня), які можуть витратити на власні бажання у будь-якому з партнерських брендів. Також «Власний Рахунок» інтегрується з інтерфейсами партнерів, що дає Гостям змогу швидко та зручно входити до особистого кабінету через єдиний акаунт для авторизації.
«Власний Рахунок — це вже більше, ніж програма лояльності одного бренду. Ми прагнемо забезпечити Гостям кешбек, що швидко зростає, і створити простір для реалізації їхніх бажань. Наразі сервіс охоплює 11 брендів і ми ведемо перемовини з новими партнерами, щоб охопити якомога більше бізнесів з різних сфер», — коментує Юлія Ваховська, керівниця відділу маркетингу «Власного Рахунку».
Окрім мережі супермаркетів «Сільпо», до «Власного Рахунку» вже приєдналися:
Активна аудиторія «Власного Рахунку» налічує понад 3 мільйони Гостей. Протягом 2024 року Гості сервісу отримали 590 мільйонів спеціальних пропозицій.
Архів новин
11.11.2025
9 стартапів пройшли пілотування у Fozzy Group у межах акселератора Fozzy Venture Studio
Докладніше
07.08.2025
Fozzy Group перезапускає «Власний Рахунок»: тепер це сервіс, що об’єднує різні бренди
Докладніше