Fozzy Group перезапускає «Власний Рахунок»: тепер це сервіс, що об’єднує різні бренди 07.08.2025

Fozzy Group оновлює «Власний Рахунок» — одну з перших програм лояльності в українському ритейлі.

Відтепер «Власний Рахунок» — це сервіс щоденних винагород, який об’єднує бренди з різних сфер бізнесу в єдиний простір для накопичення та використання балобонусів. За покупки у партнерів сервісу Гості отримують спеціальні пропозиції та накопичують балобонуси (1 балобонус = 1 гривня), які можуть витратити на власні бажання у будь-якому з партнерських брендів. Також «Власний Рахунок» інтегрується з інтерфейсами партнерів, що дає Гостям змогу швидко та зручно входити до особистого кабінету через єдиний акаунт для авторизації.

«Власний Рахунок — це вже більше, ніж програма лояльності одного бренду. Ми прагнемо забезпечити Гостям кешбек, що швидко зростає, і створити простір для реалізації їхніх бажань. Наразі сервіс охоплює 11 брендів і ми ведемо перемовини з новими партнерами, щоб охопити якомога більше бізнесів з різних сфер», — коментує Юлія Ваховська, керівниця відділу маркетингу «Власного Рахунку».

Окрім мережі супермаркетів «Сільпо», до «Власного Рахунку» вже приєдналися:

  • маркетплейс MAUDAU;
  • зоомагазини E-ZOO;
  • аптеки «Біла ромашка»;
  • хімчистки MINK;
  • швидка доставка LOKO;
  • «Банк Власний Рахунок»;
  • туристична агенція «Сільпо Voyage»;
  • спорт-простори Apollo Next;
  • OKKO Fishka;
  • кулінарне медіа Shuba;
  • мережа супермаркетів товарів для дому Ta Da.

Активна аудиторія «Власного Рахунку» налічує понад 3 мільйони Гостей. Протягом 2024 року Гості сервісу отримали 590 мільйонів спеціальних пропозицій.

Архів новин