У торговельних мережах Fozzy Group впроваджена окрема служба контролю якості продукції — спеціальний департамент якості, який займається системною роботою з постачальниками, розробкою внутрішніх процедур і стандартів компанії.
Завдяки цьому департаменту система контролю якості набула безкомпромісного і систематизованого характеру. У такий спосіб Група компаній робить усе можливе для того, щоб пропонувати гостям товари гарантованої якості, максимально відповідні їхнім очікуванням. Адже довіра гостей до наших торговельних мереж – основний пріоритет, тому один із напрямів роботи департаменту якості є періодичне проведення внутрішніх аудитів магазинів, під час яких здійснюється контроль за знанням і дотриманням стандартів, інструкцій та інших вимог, що регламентують власне виробництво та відповідність процедур зберігання, реалізації тощо.
Контроль якості традиційно починається ще на заводі виробника. Всі постачальники проходять регулярний зовнішній аудит фахівцями Fozzy Group, під час якого підприємство оцінюється на предмет відповідності рівня виробництва і систем контролю якості продукції вимогам групи компаній.
Основні моменти, які перевіряються під час аудиту виробництва:
- контроль сировини;
- відповідність технології на виробництві міжнародним і національним стандартам;
- контроль дотримання температурних режимів та інших вимог до зберігання продукції до вивезення її з заводу.
Важливо й те, як виробник працює з рекламаціями, тобто наскільки швидко він здатний виявити проблемні моменти, вжити заходів для їх усунення і надалі вдосконалювати систему менеджменту якості.
Наступний крок контролю якості — організована система внутрішньої логістики. Уся продукція надходить у магазини через розподільчі центри або за допомогою прямих поставок у магазин. Кожний склад формату крос-докер має свій температурний режим, необхідний для окремих груп продуктів: стелажних, заморожених і охолоджених, охолодженої свіжої риби, групи свіжих овочів і фруктів. Кожне з цих складських приміщень пройшло внутрішній аудит департаменту контролю якості. Крім того, в кожному розподільному центрі функціонує окрема служба контролю якості, розроблено детально прописані інструкції й вимоги до прийому, зберігання і транспортування товару.
Щойно машина з продукцією прибуває на склад, здійснюється прийом товару за якістю і кількістю. Розроблено низку вимог, яким повинна відповідати доставлена продукція: наявність усієї необхідної документації; правильне маркування; цілісність упаковки товару; відповідність термінів виробництва продукції на загальній і одиничній упаковці датам, зазначеним у документах; дотримання потрібного температурного режиму при доставці товару.
Максимально швидка доставка продукту покупцеві — це пріоритет, тому розроблено систему зменшення часових витрат. Уже на етапі перебування продукції на розподільчих центрах спеціальна програма стежить за оборотністю продукції.
Безпосередньо при департаменті якості функціонує лабораторія, яка проводить планові перевірки якості продукції, насамперед власних торгових марок. Також тут роблять необхідні аналізи інших продуктів харчування в разі перевірки за рекламаціями споживачів. Акредитація нашої лабораторії є визнанням високої достовірності її результатів та компетентності персоналу. До того ж, у зовнішніх лабораторіях, яких вже більше 20 у різних містах України, тестуються специфічні параметри, наприклад, вміст ДНК різних видів тварин та риби, вміст синтетичних волокон у бавовняних виробах, міцність клею на розрив, інші показники.
Щоб надіслати пропозицію чи зауваження департаментові якості Fozzy Group, скористайтеся формою зворотного зв’язку:
19.11.2024
Spanish Retail Awards 2024: «Сільпо» — у трійці найкращих іноземних ритейлерів
Докладніше